یاسوج؛

برخورد قاطع با زمین خواران

با زمين خواران و متعرضان به اراضي ملي برخورد قاطع مي کنيم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  دادستان کل کشور ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه دادستان مرکز کهگيلويه و بويراحمد و مديرکل بازرسي استان گفت: عدالت در مفاهيم ديني از اهميت خاصي برخوردار است که شامل عدالت قضايي و عدالت اجتماعي و عدالت در حوزه‌هاي ديگر است و اگر بخواهيم ميزان و ملاکي براي اجراي عدالت داشته باشيم اجراي قانون است و به هر ميزان قانون نقض شود عدالت مخدوش مي‌شود.

حجت السلام والمسلمين رئيسي افزود: نظام پولي کشور بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي کند که پول‌ها به جاي رفتن به کام دلالان به سمت توليد هدايت شود .

دادستان کل کشور برخورد با قانون گريزان را وظيفه همه دستگاه‌ها دانست گفت: هرچه فقر و بيکاري بيشتر باشد شاهد کاهش اعتماد خواهيم بود که يکي از اين موضوعات به سوء استفاده و منفعت طلبي افراد در منابع طبيعي باز مي‌گردد.

حجت السلام رئيسي با اشاره به اينکه بر اساس تاکيدات مقام معظم رهبري در اسفند ماه سال گذشته موضوع زمين خواري را به طور ويژه در دستور کار قرار داديم گفت: متعرضان به منابع طبيعي آگاه باشند که دست آنها را از اين اراضي قطع مي کنيم و اجازه نمي دهيم به اراضي ملي و طبيعي تعرض و حق مردم را ضايع کنند. 

وي با بيان اينکه دادگستري با جنايت هاي بزرگ اقتصادي برخورد قاطع مي کند و از اين گونه تخلفات غافل نمي ماند گفت: تخلف از قانون از سوي هر شخص جرم محسوب مي شود و بايد با مجرم برخورد قاطع شود و براي اجراي قانون بايد نظارت و کنترل وجود داشته باشد و همه مردم و مسئولان بايد در اين در نظارت همگاني شرکت کنند .

دادستان کل کشور به نقش سازمان بازرسي در هر سه قوه اشاره کرد و گفت: نظارت سازمان بازرسي نظارت عام است و براي توسعه اقتصادي بايد نظارت‌ها را بيش از پيش در دستور کار قرار دهيم.
در پايان اين مراسم مهرداد کرمي به عنوان دادستان جديد مرکز استان معرفي و از خدمات مختار کوشا در اين سمت تقدير شد همچنين مهدي تقوي به عنوان مديرکل جديد بازرسي استان معرفي و از خدمات مهرداد کرمي در اين سمت تجليل شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.