سرمربی آرژانتین: با عملکرد خوب در دفاع به پیروزی رسیدیم

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال آرژانتین پس از پیروزی مقابل برزیل اظهار کرد: با عملکرد خوب در دفاع روی تور موفق شدیم حریف قدرتمند خود را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب چهارمین روز از رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان، در دیداری حساس دو تیم آرژانتین و برزیل به مصاف هم رفتند که در پایان این ماراتن نفس‌گیر آرژنتین موفق شد با نتیجه 3 بر 2 مقابل برزیل به برتری برسد.
 در پایان این دیدار مارتین لوپز، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین درباره این دیدار گفت:  هربار مقابل تیم ملی برزیل به میدان می‌رویم به خوبی می‌دانیم به مصاف تیم بزرگی خواهیم رفت. 
وی اظهار کرد: ما در دو ست نخست این دیدار توانستیم در دفاع عمکلرد خوبی داشته باشم و در توپگیری خوب عمل کنیم. اما در ست سوم و چهارم در تمامی خطوط پر اشتباه بودیم.
لوپز اضافه کرد: به اعتقاد من در ست پنجم هر دو تیم می‌توانستند برنده شوند و شانس یکسان داشتند.اما در والیبال و در ست پنجم قطعا تیمی برنده می‌شود که بهتر تصمیم گیری کند که خوشبختانه تیم ما نمایش بهتری داشت. هر چند در دقایقی از حریف عقب بودیم اما توانستیم امتیازات را جبران کرده و نتیجه لازم را کسب کنیم. 
در ادامه نشست خبری این دیدار گونزالو کوییروکا، کاپیتان تیم ملی زیر 23 سال آرژانتین درباره دیدار تیمش مقابل برزیل گفت: به نظر من برتری مقابل برزیل یک پیروزی بزرگ محسوب می‌شود. بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان برزیل بسیار عالی کار کردند.
وی همچنین اظهار داشت: تیم ما بازی را خوب آغاز کرد. ما می‌توانستیم در ست سوم کار را تمام کنیم اما نتوانستیم. در ست چهارم حریف از ما برتر بود و این ست برای تیم ما به سختی پیش رفت. اما در نهایت موفق شدیم برنده این دیدار شویم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار