معاونت برنامه‌ریزی راهبردی، هماهنگی و امور حقوقی با هدف برنامه‌ریزی راهبردی و نظارت کلان، هماهنگی بین ستادها و دانشگاه‌ها ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب‌دا؛ معاونت جدیدی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ایجاد شد. این معاونت جدید که "معاونت برنامه‌ریزی راهبردی، هماهنگی و امور حقوقی" نام دارد با ماموریت برنامه‌ریزی راهبردی و نظارت کلان، هماهنگی بین ستادها و دانشگاه‌ها از طریق تقویت دبیرخانه هیئت‌های امناء و به کارگیری سازوکار حقوقی و قانونی برای تثبیت این ارکان به وجود آمده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع با اعلام این خبر گفت: با توجه به تغییری که به لحاظ ساختاری ایجاد شده است دفتر امور حقوقی و دفتر مطالعات و تنقیح قوانین در این معاونت ادغام می‌شود. همچنین دبیرخانه هیئت‌های امنا و دبیر مجامع و مرکز ملی تحقیقات سلامت ذیل معاونت برنامه‌ریزی راهبردی، هماهنگی و امور حقوقی قرار خواهد گرفت.

علی صدرالسادات افزود: در این معاونت همچنین دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی با تغییر عنوان "دفتر مطالعات و تنقیح قوانین" فعالیت خواهد نمود. وی همچنین از تشکیل "دفتر امور حقوقی و تنظیم مقررات" خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: با تغییرات ایجاد شده "اداره کل امور مجلس" به حوزه معاونت امور دانشجویی و فرهنگی منتقل می‌شود و این معاونت از این پس "معاونت امور دانشجویی، فرهنگی و مجلس" نامیده می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار