در پایان رقابت های بیست و پنجمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی سبک شیتوریو کوبه اوزاکا گیلانی ها موفق به کسب عنوان قهرمانی رده سنی نونهالان کشور شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  رییس هیات کاراته استان گیلان گفت : سه مدال طلا ، چهار مدال نقره و چهار مدال برنز دست آورد نمایندگان گیلان در این رقابت ها بود .

اسفندیار زیال افزود : علی مختارزاده در وزن 57- کیلوگرم ، سید محمد امین صالحی در وزن 29- کیلوگرم و علیرضا فتاحی در وزن 76+ کیلوگرم از استان گیلان با برتری برابر رقبای خود به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافتند .

وی ادامه داد : همچنین امیر مهدی اکبرپور در وزن 35- کیلوگرم ، دانیال اجلالی در وزن 41+ کیلوگرم ، محمدرضا رحمان نژاد در وزن 55- کیلوگرم و صدرا دادرس در وزن 23- کیلوگرم دیگر کاراته کاران گیلانی بودند که موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره در رده های سنی مختلف شدند .

رییس هیات کاراته استان گیلان بیان کرد : ماهان مظفری در وزن32- کیلوگرم ، ارشام کریمی در وزن 41- کیلوگرم، ابوالفضل رمضانی در وزن 70- کیلوگرم و محمد وظیفه در وزن 63- کیلوگرم از استان گیلان در رده های سنی مختلف موفق به کسب مدال برنز شدند .

اسفندیار زیال خاطرنشان کرد : حمید رضا سلیمی به عنوان مربی تیم کاراته استان گیلان را در رقابت های قهرمانی سبک شیتوریو کوبه اوزاکا همراهی می کرد ، آریامن قویدل ، ابراهیم دلسوزی، مهدی محمدی و بختیار عظیمی نیز از استان گیلان به عنوان داور در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

در بیست و پنجمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی سبک شیتوریو کوبه اوزاکا کشور ، بیش از 200 ورزشکار از سراسر کشور در رده های سنی مختلف در اصفهان حضور داشتند .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.