لرستان؛

راه‎اندازی 9 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان لرستان

سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: درخواست صدور مجوز برای راه‎اندازی 9 رشته به سازمان مرکزی ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فروزان ادیب‎فر افزود: این دانشگاه در نظر دارد که در راستای ارتقاء توانمندی‎های علمی معلمین از بین فرهنگیان استان اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد کند.

وی گفت: در حال حاضر درخواست صدور مجوز برای راه‎اندازی 9 رشته به سازمان مرکزی ارائه شده است که امیدواریم همه یا بخشی از آنها مورد موافقت قرار بگیرند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان از انعقاد تفاهم‎نامه تبادل استاد بین این دانشگاه و دانشگاه لرستان خبر داد وافزود: این تفاهم‎نامه به منظور بهره‎گیری از اساتید دانشگاه لرستان در مقطع کارشناسی ارشد با مساعدت دکتر عزیزی رئیس دانشگاه لرستان با این دانشگاه منعقد شده است.

ادیب‎فر گفت: اعضای هیات علمی این دانشگاه محدود و انگشت‎شمار هستند به همین دلیل مجبور به استفاده از اساتید مدعو هستیم البته برای پرکردن این خلاء همواره جذب اساتید تراز اول اعم از دانشیاران و استادیاران دیگر دانشگاه‎های استان در اولویت دانشگاه فرهنگیان بوده است.

وی افزود: جذب هیات علمی در این دانشگاه براساس پروسه جذب وزارت علوم اتفاق می‎افتد منتهی بنابر پیشنهاد ارائه شده توسط پردیس دانشگاه فرهنگیان لرستان به سازمان مرکزی بنا شده است که شش نفر از فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش لرستان که دارای مدرک دکترا هستند به‎صورت مامور آموزشی جذب دانشگاه فرهنگیان شوند.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش پنج رشته به ظرفیت دانشگاه فرهنگیان لرستان، گفت: در بهمن‎ماه نیز دو رشته جدید در رشته‎های تاریخ و جغرافیا به ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استان افزوده می‎شود.

ادیب‎فر با اشاره به وجود بیش از 35 هزار جلد کتاب در کتابخانه پردیس دختران آیت الله کمالوند، افزود: این کتابخانه در حال مکانیزه شدن است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.