ساری؛

کاهش هزینه درمان و افزایش سلامت با طرح تحول سلامت

طرح تحول سلامت موجب افزایش سلامت و کاهش هزینه درمان شد.

کاهش هزینه درمان و افزایش سلامت با طرح تحول سلامتبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور در مراسم افتتاحیه مرکز تصویربرداری منطقه شمال کشور در بیمارستان ولی عصر (عج) با اشاره به اینکه 40 میلیون نفر بیمه هشتند و از خدمات بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنند گفت:پارسال در بخش درمان 12 هزار میلیارد خدامت درمانی ارایه شد که از این مبلغ هزار میلیارد ان در بخش طح تحول سلامت بوده است .

احمدزاده افزود:امسال نیز 16هزارو 600 میلیارد تومان در بخش درمان بودجه تامین شده است که از این مبلغ 13هزارمیلیارد تومان در بخش طرح تحول سلامت هزینه میشود .

به گفته وی باید کیفیت و عدالت در بخش درمان هم زمان اجرایی شود تا بتوانیم در سلامت جامعه موفق باشم

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور با اعلام این خبر مرکز جراحی قلب بزودی در شهرستان قائم شهر به بهره برداری میرسد تصریح کرد:مرکز جراحی قلب شهرستان قائم شهر بیمارستان معین برای استانهای سمنان،گلستان و گیلان خواهد بود اجرایی میشود .

استاندار مازندران نیز در این مراسم با این اینکه د ردولت تدبیر و امید بخش بهداشت و درمان از اولویت ویژه است گفت:هدف اساسی این دولت کاهش هزینه درمان و ارتقا کیفیت وخدمات درمان است .

فلاح افزود : 150 مر کز بهداشت و درمان در مازندران در دولت تدبیر وامید افتتاح و به بهره برداری رسید است که این عملکرد مازندران در کشور رتبه بالایی دارد که این عملکرد مازندران الگوی کشوری شده است .

وی از افتتاح مرکز تخصص سرطان در مرکز استان خبر داد بیان داشت :تمام تلاش برای ارتقا و اشتغال در درمام و خدمات پزشکی را انجام خواهیم داد .

در پایان این مراسم از مرکز ام ار ای بیمارستان ولی عصر شهرستان قائم شهر باحضوراستاندار مازدران و معاون درمان تامین اجتماعی کشور افتتاح و بهر برداری شد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: درمان ، سلامت ، طرح ، تحول ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.