اصفهان؛

صعود تیم‌های اصفهانی از مرحله مقدماتیلیگ بسکتبال جوانان

در رقابت‌های لیگ بسکتبال جوانان کشور تاکنون سه تیم اصفهانی از مرحله مقدماتی صعود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  جوان از اصفهانرقابتهای لیگ جوانان کشور با حضور 48 تیم در 12 گروه 4 تیمی از روز چهارشنبه چهارم شهریور ماه سال جاری آغاز شد و در بازی‌های انجام شده در گروه های سوم ، ششم و دوازدهم تیمهای اصفهان موفق به صعود به مرحله بعدی شدند.

طی بازی‌های انجام شده در گروه سوم که به میزبانی باشگاه گل گهر سیرجان انجام شد، تیم های مهران شیراز و اسپادانا اصفهان از گروه خود صعود کردند.


اسپادانا با نتیجه 59 بر 50مقابل میزبان گهرزمین سیرجان به برتری دست یافت و راهی مرحله بعد شد.

در گروه ششم نیز تیم دانشگاه هنر اصفهان و آریاک تهران از این گروه صعود کردند.


این مسابقات در گروه دوازدهم به میزبانی شهرداری کاشان پیگیری شد و تیم های ذغال سنگ شاهرود و شهرداری کاشان موفق شدند به مرحله بعد راه پیدا کنند.

گفتنی است در این گروه دو تیم شهرداری کاشان و ریف اصفهان با هم همگروه بودند که در بازی انجام شده بین این دو تیم ریف اصفهان با کسب 52 امتیاز مقابل شهرداری کاشان 58 امتیازی شکست خورد و از صعود به مرحله بعد باز ماند.

رقابتهای لیگ بسکتبال جوانان ایران در گروه 8 با حضور تیم های ذوب آهن اصفهان ، هیئت بسکتبال قزوین، شاهین البرز، و کنکوی ب تهران یازدهم شهریور ماه جاری در قزوین ادامه خواهد یافت.
این مسابقات در گروه 9 نیز فردا هشتم شهریور به میزبانی باشگاه باتیس تهران با شرکت تیمهای آبی پوشان کاشان، آینده سازان ایلام، باتیس تهران، و مه هام تهران برگزار می شود تا تکلیف تیمهای صعود کننده از این گروه ها نیز مشخص شود


انتهای پیام/ی

برچسب ها: صعود ، بسکتبال ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.