826 نقطه روستایی و 143 نقطه شهری پاکسازی شد

رئیس پلیس عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: با اجرای رزمایش دورزه ثامن در شرق کرمان 826نقطه روستایی و143نقطه شهری از لوث موارد نا امنی وشرارت پاکسازی شد .

826 نقطه روستایی و 143 نقطه شهری پاکسازی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ ناصر فرشيداز اجرای این رزمایش در چهار شهرستان بم، نرماشير، فهرج و ريگان خبرداد وافزود: پليس در اين دو روز توانست مقدار يك تن و 437 كيلوگرم انواع مواد مخدر شامل يك تن و 80 كيلو ترياك، 156 كيلو هروئين، 171 كيلو مرفين، 17 كيلو و 700 گرم شيشه و ديگر مواد مخدر را كشف و ضبط كند.

وي مبارزه با خريد و فروش سلاح غيرمجاز و جمع آوري اين ابزار آسيب زا را از ديگر اهداف رزمايش "ثامن" خواند و افزود: در اين رزمايش 6 نفر آدم ربا، 38 نفر قاچاقچي، پنج نفر عامل تيراندازي ، دو نفر اراذل و اوباش و يك نفر زنداني فراري دستگير و به مراجع قانوني تحويل داده شدند.

سرهنگ فرشيد تعداد سارقان دستگير شده را 43 نفر عنوان كرد و یادآور شد: پليس در اين رزمايش با 38 نفر خرده فروش و 36 نفر معتاد به مواد مخدر دستگير كرد.

وي ضمن اشاره به كشف 19 دستگاه خودرو و موتورسيكلت سرقتي در اين چهار شهرستان، اضافه كرد: ماموران انتظامي در چند عمليات جداگانه 11 هزار و 590 ليتر سوخت قاچاق را كشف و 41 دستگاه انواع وسائط نقليه را توقيف و روانه پاركينگ كردند.

فرشيد كنترل آمد و شد و برخورد با رانندگان متخلف را از ديگر اهداف اين رزمايش خواند و گفت: در اين 48 ساعت پليس با 248 راننده متخلف برخورد كرد.

وي در پايان ضمن تشكر از همكاري صميمانه مردم خون گرم استان براي بهتر اجرا شدن اين رزمايش، افزود: به ياري خداوند در 143 نقطه شهري و 826 نقطه روستايي در اين چهار شهرستان پاكسازي صورت گرفت.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.