کرمانشاه؛

سال 2020 بیش از 80 درصد ثروت در دست صاحبان خلاقیت خواهد بود

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: طبق برآوردها تا سال 2020، بین 5 تا 10 تریلیون کالا می‌توانند ار طریق اینترنت کنترل و مدیریت شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛قبادیان در نشست همکاری پارک علم و فناوری و ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانهای "کرمانشاه، کردستان و ایلام"گفت: در حال حاضر تعداد کمی کالا در دنیا به وسیله اینترنت کنترل می‌شوند، اما بر اساس افق 2020 حدود 5 تا 10 تریلیون شی در دنیا از طریق اینترنت قابل استفادهخواهد بود.

وی توضیح داد: در سال 2020 همه خدمات بانکی، درمانی، آموزشی، سلامت از طریق اینترنت و به صورت همراه قابل دسترس خواهد بود و همه صنایع و تولید دنیا را متحول خواهد کرد و باید برای چنین شرایطی برنامه داشته باشیم، در غیر اینصورت قدرت رقابت با دنیا را نخواهیم داشت.

قبادیان خاطرنشان کرد: درسال 2020 تنها پنج درصد سهم ثروت متعلق به شرکت‌های اپراتور اینترنت و بیش از 80 درصد ثروت در اختیار کسانی است که خلاقیت استفاده از این شرایط برای ارائه خدمات را دارند و این درصد، نشان دهنده فرصت خوب سرمایه‌گذاری است برای شرکت‌ها و واحدهای فناوری است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، سال ، ثروت ، دست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.