در این گردهمایی 33 نفر به همراه مدیران حوزه معاونت و پژوهش و فناوری نیز حضورخواهند داشت.

دکتر داوود ثمری رئیس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سیزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در روزهای 7 و 8 و9 مهر ماه برگزار می‌شود که علاوه بر حضور معاونین پژوهش و فناوری، نشستی به همراه روسای مراکز رشد واحدهای فناور در تبریز برگزار می‌شود که این نشست برای دومین بار صورت می‌گیرد.

وی افزود: در این جلسات روسای شورای پژوهشی استان‌ها به اضافه دو واحد جامع و مستقل که شامل واحد علوم و تحقیقات و واحد نجف‌آباد می‌باشند و این 33 نفر به همراه مدیران حوزه معاونت و پژوهش و فناوری نیز حضور خواهند داشت و مباحث کلی زمینه پژوهش و فناوری استان‌ها نیز در آنجا مطرح خواهد شد.

وی تاکید کرد: مراسم افتتاحیه بیشتر حول محور سخنرانی و سیاست‌هایی که ما در پژوهش و فناوری داریم،به عموم اعلام خواهد شد و در مبحث گسترش امور علم و علم سنجی نیز، میزان دست‌رسی به منابع الکتریکی و منابع علمی بحث خواهد شد.

وی در پایان گفت: در این جلسات در خصوص طرح‌های برون دانشگاهی صحبت خواهیم کرد که خود شامل دو بخش بیمه طرح‌ها و مالیات طرح ها می‌شود که گاها مالیات طرح‌ها به صورت سلیقه‌ای گرفته می‌شود که در بعضی از استان‌ها معاف و در برخی دیگر غیر معاف خواهند بود که این موضوع نیز پیگیری خواهد شد. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار