اهواز؛

اختصاص 30 هکتار زمین برای آموزش کشاورزی از سوی آیت الله موسوی جزایری

نماینده ولی فقیه در خوزستان 30 هکتار زمین برای آموزش کشاورزی و صنایع کوچک در اختیار جهاد کشاورزی استان قرار داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان؛ آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری هدف این اقدام خداپسندانه را باقيات‌ و صالحات برای خود عنوان کرد و اظهار داشت: ما اگر بمب اتم و صنايع آدم کشي نداريم ولي در عوض امام رضا(ع) را داريم و همين براي ما کافي است.

وی در خصوص پیروزی در مذاکرات هسته ای تصریح کرد: معجزه ای در این امر نهفته است، چون تعدادي دولت زورگو تعامل با ايران را پذيرفتند و من مطمئن هستم دست غيبي در کار بوده است.

آیت الله موسوی جزایری به وضعیت نسبتا بد اشتغال و رواج بیکاری در خوزستان اشاره کرد و اذعان داشت: در حال حاضر در استان جوانان زیادی هستند که به علت نداشتن شغل حتي ازدواج هم نکرده‌اند و اين شرايط به‌هيچ‌وجه زيبنده خوزستان نيست.

امام جمعه اهواز در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه شغل دولتي در خوزستان وجود ندارد و شغل آزاد هم سرمايه مي‌خواهد که جوانان در شرايط فعلي از آن بي‌بهره هستند.

وي گفت: علیرغم مهیا بودن شرایط اشتغال در بخش های فنی در استان، ولي برنامه‌ريزي مناسبي براي آموزش رشته‌هاي فني وجود نداشته و به‌رغم کمبود نيرو در اين بخش، جوانان خوزستاني از مشکل بيکاری رنج می برند.

آیت الله جزایری در خاتمه از دولت خواست نسبت به ریشه کنی معضل بيکاري جوانان خوزستان اقدام نماید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.