حامی داوران فوتبال استان قم از رونمایی لباس داوران فوتبال استان خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم علیرضا شکارچی حامی داوران فوتبال استان قم در نشست خبری آئین رونمایی از لباس داوران فوتبال استان گفت: حمایت از جامعه داوران مساله نسیت که بتوان به سادگی از کنار ان عبور کرد وباید به این قشر زحمت کش توجه ویژه ای شود.

وی ادامه داد:در همین راستا 10 شهریور ماه مقارن با روز جهانی داور مراسم آئین رونمایی از لباس داوران فوتبال استان قم در سالن همایش‌های آب و فاضلاب استان برگزار خواهد شد.

حامی داوران فوتبال استان قم  افزود:این مراسم با حضور مدیران ارشد عمرانی و ورزشی برگزار می‌شود از داوران پیشکسوت و خبرنگاران فعال ورزشی استان تقدیر خواهد شد.
 
وی در ادامه در خصوص دغدغه مشکلات این قشراضافه کرد: برای اینکه عملکرد داوران ما بهتر شود باید پای دردودل های ان ها نشست تا برای برطرف کردن مشکلات ان ها اقدامی صورت گیرد.
 
شکارچی در خصوص راه اندازی تیم های جدید این نکته را یاد اور شد: شرکت‌های بزرگ برای گسترش فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی اقدام به راه‌اندازی تیم می‌کنند اما حمایت از داوران موضوع جدیدی است که با پیشنهاد علی صفایی داور لیگ برتر استان قم صورت گرفت.
 
حامی داوران فوتبال و فوتسال استان قم در پایان بیان کرد: داوران رشته فوتبال و فوتسال در تمام رده‌های سنی از نونهالان تا بزرگسالان و پیشکسوتان و همچنین در بخش آقایان و بانوان مورد حمایت این شرکت هستند.
 
انتهای پیام/ گ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.