افزایش حمایت دموکرات‌ها از بایدن برای نامزدی در انتخابات آمریکا

به دنبال افزایش شواهد مبنی بر اینکه احتمالاً مبارزات انتخاباتی کلینتون با مشکل مواجه خواهد شد، حمایت‌ها از جو بایدن برای اعلام نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری در حال افزایش است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه ایندیپندنت نوشت: به دنبال افزایش شواهد مبنی بر اینکه احتمالاً مبارزات انتخاباتی هیلاری کلینتون با مشکل مواجه خواهد شد، حمایت‌ها از جو بایدن در حزب دموکرات برای اعلام نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری در حال افزایش است.  

این روزنامه انگلیسی در پایگاه اینترنتی خود و در گزارشی به قلم دیوید اوزبورن افزود: نتایج نظر سنجی اخیر نشان می دهد که میزان حمایت از هیلاری کلینتون در آیووا به شدت در حال کاهش است. 

اگر جو بایدن بار دیگر خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کند، این سومین بار و به طور قطع آخرین بار خواهد بود که نامزدی حزبش را در این انتخابات بر عهده خواهد داشت. 

جو بایدن قرار است این هفته به منظور گفتگو در مورد بدهی دانشجویان و دیدار با یهودیان آمریکا و گفتگو با آنها درمورد توافق ایران به فلوریدا سفر کند. هر دو این برنامه ها می تواند جنبه تبلیغات انتخاباتی داشته باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار