۲۶ تن از اعضای داعش کشته شدند

مرکز فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد : ۲۶ تن از اعضای گروه تکفیری - صهیونیستی داعش در عملیات نظامی در منطقه الکرمه در غرب استان الانبار کشته شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این مرکز تاکید کرد ارتش و نیروهای مردمی با حمله به مواضع  تروریست های تکفیری در منطقه الکرمه دهها نفر را به هلاکت رساندند و شش دستگاه خودرو مجهز به سلاح دوشکا را منهدم کردند .

شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال عراق نیز گفت : نیروهای امنیتی عراق با حمله به مخفیگاه  گروه تکفیری - صهیونیستی داعش در جزیره سامرا در شمال بغداد دست کم شش تن از آنان را از پای در آوردند .

نیروهای امنیتی عراق همچنین یک انبار سلاح و یک کارگاه بمب سازی تروریست های تکفیری را در روستای العصریه در شهر الرمادی منهدم کردند .

نیروهای امنیتی عراق در این عملیات همچنین دو خودروی تروریست ها را منهدم و شماری از آنان را در این روستا به هلاکت رساندند .

یک منبع امنیتی عراق تاکید کرد شماری از افراد مسلح با حمله به خانه یکی از سرکرده های گروه تکفیری - صهیونیستی داعش درغرب الانبار وی را به قتل رساندند 

نیروهای داوطلب مردمی شیعه عراق(حشد الشعبی) از آزادسازی فرمانداری شهر بیجی در شمال شهر تکریت از اشغال عناصر تکفیری - صهیونیستی داعش خبر دادند 

نیروهای حشد الشعبی و عصائب الحق دهها تن از آنان را به هلاکت رساندند و ساختمان فرمانداری را تحت کنترل خود درآوردند.

منبع: واحد مرکزی خبر
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Australia
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
میخوام بدونم چرا به جای کلمه کشته شدن از کلمه به هلاکت رسیدن برا داعشیها و دیگر تروریستها استفاده نمیکنید؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
کشته شدن برای انسان است نه وحووش
Iran (Islamic Republic of)
علی بوچانی از سرابله
۱۸:۲۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
بیشتر تصاویرها تکراری است وچندین بارنشان داده میشوند
آخرین اخبار