در آستانه اعزام به رقابت های جهانی کشتی فرنگی:

بیابانگرد:آماده ام اما کارم برای رسیدن به مدال سخت است

ملی پوش وزن 71 کیلو گرم تیم کشتی فرنگی کشورمان گفت:علی رغم آنکه از سال گذشته آماده تر هستم اما با توجه به این که رقابت های جهانی در سال قبل از المپیک است کارم برای رسیدن به مدال خیلی سخت است.

افشین بیابانگرد در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:سال گذشته تجربه کمتری داشتم اما با این وجود توانستم به مدال برنز رقابت های جهانی برسم اما امسال با وجود آنکه پخته تر شدم اعتقاد دارم برای رسیدن به مدال کار آسانی پیش رو نخواهم داشت.
وی تصریح کرد:به هر حال رقابت های جهانی همواره در سطح بسیاری بالایی برگزار می شود چرا که بهترین های دنیا در آن به میدان می روند اما تجربه ثابت کرده سال قبل از المیپک کیفیت این رقابت ها بسیار بالاتر است و کشتی گیران برای گرفتن سهمیه روی تشک از همه انرژی و توان خود استفاده می کنند.
دارنده مدال برنز جهان در پاسخ به این سوال که پیش بینی اش از عنوانی که  در رقابت های جهانی امسال کسب می کند چیست گفت:پیش بینی این که صاحب چه مدالی می شوم غیر قابل ممکن است اما قول می دهم من هم مثل سایر حریفان روی تشک مسابقه طوری حاضر شوم که به جزء پیروزی به هیچ چیز دیگری قانع نشوم.
وی افزود:با توجه به این که سال گذشته سوم جهان شدم خودم توقع دارم صاحب مدال طلا شوم فقط امیدوارم در روز مسابقه دچار حوادث تلخ کشتی نشوم و بتوانم مزد زحمات یک ساله ام را به بهترین شکل ممکن بگیرم.
فرنگی کار وزن 71 کیلو گرم کشورمان درباره این سوال که تیم ایران چقدر شانس تکرار عنوان قهرمانی سال گذشته را دارد گفت:ما برای قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی کار خیلی خیلی سختی پیش رو داریم اما محقق شدن این مهم غیر ممکن نیست،بچه ها واقعاً در اردوهای تیم ملی تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند و با همه وجود برای رسیدن به آمادگی ایده آل تلاش کردند حال این که بتوانیم در این دوره از رقابت های جهانی موفقیت سال گذشته را تکرار کنیم به عوامل بسیاری بستگی دارد که همه چیز در روز مسابقه مشخص خواهد شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار