سرپرست فدراسیون شطرنج: نظر من با کمیته فنی متفاوت بود

سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: پیشنهاد من این بود که میترا حجازی‌پور در این مسابقه شرکت کند و به صورت سه جانبه برگزار شود ولی کمیته تصمیم دیگری گرفت.

سرپرست فدراسیون شطرنج: نظر من با کمیته فنی متفاوت بودسید امیر حسینی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مسابقه ای  که بین پورکاشیان و خادم اشریعه برگزار شد، مسابقه‌ای بسیار زیبا بود. هر دو نفر از ستاره"‌های شطرنج  ایران هستند و در هر پنج دور مسابقه فضای بسیار خوبی در مسابقه حاکم بود و علاوه به اینکه چهره‌ی نماینده ایران در مسابقه گرند پری مشخص کرد. در آمادگی نماینده‌ی ایران هم بسیار مؤثر بود.

وی افزود: ما همه امکانات را پیش بینی کرده بودیم که مسابقات در شش دور برگزار شود ولی  خادم اشریعه با توجه به اینکه سه برد و یک مساوی بدست آورد نتیجه مسابقه در دور پنجم مشخص شد.

سرپرست فدراسیون شطرنج درباره‌ی علت انتخاب شدن پورکاشیان  و خادم اشریعه برای این مسابقه انتخابی نیز بیان کرد: کمیته‌ی  فنی فدراسیون این تیم را گرفت  ولی من خودم پیشنهادم این بود که میترا حجازی‌پور هم در این مسابقه باشد  و مسابقه‌ی انتخابی بین این سه نفر برگزار شود ولی کمیته‌ی فنی به علت محدودیت زمانی که باید هر چه زودتر چهره‌ی نماینده‌ی ایران را مشخص می‌کرد .تصمیم گرفت که مسابقه بین این دونفر برگزار شود. در هر صورت این هیچ چیز از ارزشهای میترا حجازی‌پور کم نمی‌کند.

وی از ستاره‌های شطرنج ما هستند و دومین مدال طلای آسیا را بدست آورده‌اند و همین طور نماینده‌ی ایران در مسابقات قهرمانی جهان هم هستند.

وی درباره‌ی میزبانی ایران در مسابقات گرند پری نیز گفت: در مسابقات گرند پری سه شهر تهران،؛ ارومیه و کیش  کاندید بودند و تصمیم گرفتیم مسابقات در ارومیه برگزار شود. در سراسر جهان پخش زنده خواهد شد و یک مثلث بسیار خوب برای ایران است که اولین بارمیزبان این مسابقات است.

حسینی در پایان درباره‌ی انتخاب فدراسیون بیان کرد: از 11 تا 25 شهریور ماه اعلام خواهد شد که کسانی که علاقه‌مند هستند ثبت‌نام کنند که بتوانیم انتخابات خوبی را برگزار کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار