اخبار باشگاه استقلال

نقد شدن چک‌های صادره، بازگشت مربیان به تمرین و تشکیل جلسه هیئت مدیره اخبار مهم امروز آبی پوشان پایتخت است.

اخبار باشگاه استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که می دانیم این روزها آبی پوشان پایتخت برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات لیگ در اردو به سر می برند و روز گذشته بازی تدارکاتی را نیز در مقابل تیم توحید انجام دادند که در نهایت این دیدار با پیروزی استقلالی‌ها به پایان رسید، به نظر می رسد که تیم استقلال در نظر دارد یک بازی دوستانه دیگر را نیز در دستور کار خود قرار دهد از همین رو باید منتظر بمانیم تا ببینیم که آبی پوشان به مصاف تیم لیگ برتری خواهند رفت یا اینکه دیداری دوستانه ای در مقابل تیم نیروی زمینی انجام خواهد داد.
 
بازگشت نوازی و دین محمدی به تمرینات تیم
 
بازیکنان تیم منتخب ایران که برخی این تیم را یاران مجازی عنوان می کنند قرار است به ایران باز گردند بر همین اساس این گروه در دو بخش به ایران خواهند آمد که سیروس دین محمدی و محمد نورای مربیان تیم فوتبال استقلال امروز به تهران می آیند تا در تمرینات  گروهی تیم شرکت کنند.
 
چک های آبی پوشان پاس می شود
 
همانطور که می دانیم حامی مالی باشگاه استقلال که یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه نیز می باشد پرداختی های بازیکنان را اولویت بندی کرده است و بازیکنان زمان های مشخص شده می توانند چک های خود را که از سوی حامی مالی دریافت کرده‌اند نقد کنند برهمین اساس تعدادی از بازیکنان در تاریخ های 27 مرداد بخشی از مطالبات خود را دریافت کرده‌اند و امروز 10 شهریور نیز تعدادی از بازیکنان موعد چک دریافتی شان از مسئولان باشگاه بوده است. شاهرخ سبک دست حامی مالی باشگاه خبر پاس شدن چک های بازیکنان را تایید کرده است.
 
گفته می شود که محسن کریمی، بهنام برزای و علیرضا رمضانی از جمله بازیکنانی هستند که باید امروز چک‌هایشان پاس کنند در حال حاضر باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این مسئله واقعیت دارد یا خیر، چرا که به نظر می رسد که این روزها حامی مالی باشگاه زیاد به تعهدات خود عمل نمی‌کند و مشکلاتی را برای این باشگاه رقم زده است.
 
اعضای هیئت مدیره فردا تشکیل جلسه می دهند
 
با توجه به هماهنگی های صورت گرفته اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در نظر دارند برای رسیده به وضعیت و مسائل روز باشگاه فردا تشکیل جلسه به هند و احتمال دارد جلسه اعضای هیئت مدیره در وزارت ورزش و جوانان در دفتر بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه برگزار گردد. منصور پورحیدری و پرویز مظلومی نیز فردا در جلسه هیئت مدیره استقلال شرکت خواهند کرد.

آبی‌پوشان امروز استراحت می‌کنند
 
استقلالی‌ها روز گذشته در دیداری تدارکاتی موفق به شکست تیم توحید شده بودند با تصمیم کادر فنی آبی‌پوشان امروز را استراحت می‌کنند و تمرین نوبت صبح و عصر آنها برگزار نمی‌شود و شاگردان مظلومی از روز چهارشنبه هفته جاری تمرینات خود را از سر می‌گیرند.

ضرر مظلومی به استقلالی‌ها

با توجه به به اینکه قرار بود آبی پوشان پایتخت در دیداری دوستانه به مصاف تیم چین تایپه بروند اما سر مربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که به دلیل نبود برخی بازیکنان به مصاف این  تیم نمی‌رود  و ریسک نمی‌کند اما بهتر است بدانید که ترس این مربی 100 میلیون به استقلال ضرر زد.

اگر استقلال با چین تایپه بازی می‌کرد و از آنجا کرد قرار بود این بازی پخش مستقیم داشته باشد حامی مالی 100 میلیون تومان اضافی به استقلال می‌داد و این موضوع به توافق استقلال با حامی مالی برمی‌گردد اما ترس از مظلومی باعث شد که این امر شکل نگیرد
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار