فروش اینترنتی محصولات شکرستان شروع شد

فروش اینترنتی کلیه محصولات شکرستان با حمایت حوزه هنری استان تهران و بخش خصوصی آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان تهران، رضا علیمددی  مدیرعامل فروشگاه اینترنتی شهر24، با اعلام این خبر، گفت: با توجه به رشد شهرها و جمعیت، مردم جهت تامین نیاز روزمره مجبور به هزینه منابع ارزشمندی مانند زمان و انرژی هستند. در حالیکه میتوان بدون صرف هزینههای فوق اقلام مورد نیاز را از طریق فروشگاههای مجازی تامین کرد.

وی افزود: فروش اینترنتی در میان مردم از جایگاه خوبی برخوردار است و امروزه فروش اینترنتی رقیب سرسختی برای فروشگاههای فیزیکی شده است.

علیمددی با بیان اینکه بخش بزرگی از فروش اینترنتی شامل محصولات مرتبط با کودک و نوجوان است، تصریح کرد: در رصد محصولات کودک و نوجوان، با محصولات شکرستان آشنا شدیم که این اتفاق منجر به عرضه و فروش اینترنتی کلیه محصولات شکرستان در فروشگاه اینترنتی شهر24 شد. 

مدیر عامل فروشگاه اینترنتی شهر24 در پایان گفت: علاقمندان به محصولات شکرستان میتوانند با مراجعه به نشانی shop.shahr24.com   اقلام مورد نظر را در کمترین زمان ممکن و با مناسبترین قیمت در تهران و شهرستانها تهیه کنند.

گفتنی است حوزه هنری استان تهران از سال 1392 بر اساس شخصیت‌های مجموعه پویانمایی «شکرستان» و با مشارکت بخش خصوصی در قالب نامنمای «شکرستان» اقدام به تولید محصولات مختلفی در حوزه کودک و نوجوان کرده است. نوشت‌افزار، اسباببازی، اقلام تزیینی، تقویم، ظروف غذا، قمقمه و لیوان، حافظه جانبی(فلش مموری)، کیف و کوله مدرسه، دستمال کاغذی و... از جمله محصولات تولید شده شکرستان است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار