اصفهان؛

افتتاح کارخانه ریسندگی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان

کارخانه ریسندگی سینا تاب با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد به بهره برداری رسید.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان با بیان این خبر گفت: اعتباری بالغ بر 3 میلیون و 955 هزار یورو برای خرید تجهیزات این شرکت از طریق تسهیلات دولتی تأمین شده است .

علیرضا چله دوان افزود: این مجموعه تولیدی به جدیدترین و به روزترین دستگاههای ریسندگی ساخت کشورهای فرانسه و ایتالیا و همچنین تولیدات داخلی مجهز شده است که قابلیت آن را دارد نخ 100 درصد اکرولیک در نمره های 18 تا 30 و بالاتر را تولید کند.

وی گفت: این طرح تولیدی با بیش از یکصد و 20 نفر اشتغالزایی به صورت مستقیم در زمینی به مساحت 23 هزارمترمربع و 12 هزارمترمربع زیربنا احداث شده است که روزانه بیش از 7 تن نخ وارد بازار مصرف می نماید.

چله دوان یادآور شد: کاشان با توجه به این که قطب تولید فرش ماشینی کشور می باشد بهترین بازار برای تولیدات نخ این کارخانه است که باعث می شود هزینه تمام شد فرش ماشینی کاهش پیدا کند.

معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری کاشان تأکید کرد: بایستی در تعریف ایجاد صنایع تولیدی مزیت های نسبی و فرصت های منطقه شناسایی و متناسب با آن اقدام نمائیم که تأسیس این شرکت در این راستا می باشد.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً در راستای تأسیس و ادامه کار کارخانه های تولیدی مشکلاتی نیز وجود دارد که کارگروه سرمایه گذاری فرمانداری کاشان آمادگی دارد تا مشکلات این حوزه را مرتفع نموده و سرمایه گذاران را به منظور کارآفرینی و ایجاد رونق اقتصادی در منطقه یاری نماید.  


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.