ساهاکیان: 90 درصد آماده‌ایم

فوروارد قدرتی تیم ملی بسکتبال معتقد است ملی‌پوشان ایران در بازی‌های ویلیام جونز به 90 درصد آمادگی رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اوشین ساهاکیان گفت: در تورنمنت خوبی حضور داریم، در بازی اول مقابل کره جنوبی  بچه ها فوق العاده کار کردند و خصوصا در دفاع اجازه هرگونه نفوذ را از حریف گرفتیم و اصطلاحا چک اول را محکم به کره ای ها زدیم. این پیروزی نشان داد که اگر بازیکنان تیم ملی تمرکز خود را بر روی کار تیمی بگذارند و خصوصا در دفاعی که خیلی مد نظر بائرمن قرار دارد هماهنگ عمل کنند هیچ تیمی حریف ما نیست.

 وی افزود: در بازی دوم مقابل چین تایپه B سرمربی تشخیص داد که بیشتر به جوانان تیم میدان بدهد و همانطور که دیدید از ابتدا برتر میدان بودیم و کار سختی مقابل حریف نداشتیم اما در بازی سوم مقابل ژاپن که اولین حریف ما در بازیهای آسیایی محسوب می شود بازهم طوری عمل کردیم که هم دستمان برای حریف رو نشود و در کنار آن با پیروزی زمین مسابقه را ترک کردیم.

ساهاکیان اضافه کرد: نباید فراموش کنیم که در تورنمنت ویلیام جونز بازیهای سختی پیش رو داریم چون اکثر حریفان ما نظیر فیلیپین، نیوزلند، روسیه، منتخب آمریکا و تیم ملی چین تایپه A که از شرایط میزبانی بهره می برد بازیکنان خوبی در اختیار دارد و بدون شک کار آسانی را در ادامه مسیر پیش رو نخواهیم داشت.

بازیکن پست 4 تیم ملی اظهار کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بچه های انگیزه بالایی برای کسب موفقیت در این بازی‌ها و در نهایت مسابقات جام ملتهای آسیا دارند. خوشبختانه به 90 درصد آمادگی و هماهنگی رسیده ایم و بدون شک مسابقات جام ویلیام جونز به ما کمک خواهد کرد که با آمادگی مطلوب گام به مسابقات جام ملتها بگذاریم.

ساهاکیان در خاتمه افزود: هدفی جز موفقیت در مسابقات جام ملتهای آسیا و کسب سهمیه المپیک را در سر نداریم و با همدلی و انسجامی که داریم به این هدف بزرگ دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار