تبریز؛

هزینه ای بالغ بر 105 میلیارد ریال اعتباربرای پروژه عمرانی منطقه آزاد ارس

105 میلیارد ریال اعتبار برای 16 پروژه عمرانی در مرکز نوردوز منطقه آزاد ارس هزینه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، 16 پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس،فرماندار و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان جلفا، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین جمعی از سرمایه گذاران در مرکز نوردوز منطقه آزاد ارس بهره برداری و کلنگ زنی شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آیین بهره برداری و کلنگ زنی از این پروژها گقت: در راستای ایجاد امکانات رفاهی، خدماتی و تکمیل زیرساختها، 8 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 10.3 میلیارد ریال افتتاح و 8 پروژه دیگر با اعتبار 94.8 میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها در نوردوز شروع شد.

عرب باغی اظهار کرد: بازارچه شماره 2، انبار کالاهی همراه مسافر، جابجایی خطوط 20 کیلوولت و برق رسانی و محوطه سازی گیت های اصلی، پارکینگ و محوطه سازی بازارچه از مهمترین پروژه های افتتاحی مرکز نوردوز منطقه آزاد ارس است.

وی همچنین در خصوص پروژه های کلنگ زنی گفت: فاز اول تعریض جاده های دسترسی بطول 4 کیلومتر، احداث ساختمانهای اداری و آتش نشانی، احداث انبار و سرویس های بهداشتی و پارکینگ و پارک ساحلی در راستای توسعه زیرساختها و افزایش امکانات خدماتی رفاهی از مهمترین این پروژه ها می باشد.

همچنین در پایان این مراسم زائرسرای 24 واحدی با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه شهرستان و سازمان منطقه آزاد ارس در محل امامزاده شعیب دوزال کلنگ زنی شد.

همزمان با هفته دولت 44 پروژه در حوزه های سرمایه گذاری، عمران و زیربنایی و با اعتباری بالغ بر 630 میلیارد ریال در منطقه آزاد ارس افتتاح و کلنگ زنی شد.

پروژه های افتتاحی منطقه آزاد ارس در هفته دولت شامل 27 پروژه در حوزه عمران با 153 میلیارد ریال و 2 واحد کارخانه با 209 میلیارد ریال بوده و همچنین 8 پروژه کلنگ زنی با 95 میلیارد ریال در حوزه عمران و 7 پروژه در حوزه زیربنایی با 126 میلیارد ریال و همچنین پروژه های عمرانی دیگر شامل 47 میلیارد ریال است.
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.