سمنان؛

وزیر راه و شهرسازی پنجشنبه به سمنان می‌رود

عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی پنجشنبه هفته جاری به استان سمنان سفر می‌کند تا ضمن افتتاح چندین پروژه از نزدیک در جریان فعالیت‌های راه و شهرسازی این استان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل اداره راه استان سمنان با اعلام این خبر گفت: دکتر آخوندی در این سفر ضمن بازدید از عملیات راهسازی مهدیشهر، تقاطع غیر همسطح مومن آباد در ورودی سمنان و پروژه بهسازی و احداث راه اصلی محور دیباج- سرخگریوه برخی دیگر از پروژه‌های راهی استان را افتتاح خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در مراسم افتتاح این پروژه‌ها قرار است استاندار سمنان، برخی نمایندگان مجلس و مسئولان استانی نیز حضور داشته باشند افزود: در این سفر علاوه بر افتتاح زیرگذر سرخه از تقاطع غیر همسطح امیر آباد در سمنان و محور دامغان - سرخگریوه نیز بهره برداری می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی سمنان ادامه داد: پروژه احداث باند محور دامغان -معلمان، پروژه تقاطع غیر همسطح در جزین، پروژه عملیات تکمیلی کنار گذر سمنان، پروژه احداث باند دوم قطعه 4 محور دامغان - فولاد محله، پروژه چهار خطه محور سمنان -فیروزکوه و بازدید از بیمارستان در حال احداث مهدیشهر از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان است.

اسماعیل صادقی مدیر کل مسکن سمنان نیز در این باره به پایگاه خبری گفت: بازدید از بافت‌های فرسوده سمنان از برنامه‌های سفر دکتر آخوندی به استان سمنان است. افتتاح پروژه ولایت را نیز خواهیم داشت.

داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و محسن نریمان معاون وزیر و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید در این سفر عباس آخوندی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.