مربی بدنساز تیم ملی امید:

خوشحالم که فرصت همکاری با تیم المپیک ایران را پیدا کردم

کن استید، مربی بدنساز تیم فوتبال امید گفت: خوشحالم که فرصت همکاری با تیم المپیکی ایران را پیدا کردم و امیدوارم با رضایت طرفین این همکاری ادامه داشته باشد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،کن‌استید مربی بدنساز تیم فوتبال امید گفت: خوشحالم که فرصت همکاری با تیم المپیک ایران را پیدا کردم و به طور حتم تجربه جدید و ارزشمندی برای من خواهد بود.

اعضای کادر فنی و بازیکنان استقبال خوبی از من داشته‌اند و به خوبی پذیرای من شدند که این مسأله حضور من در این تیم و آغاز همکاری‌ام را بسیار آسان کرد.

استید افزود: اردوی تیم المپیک ایران در کمپی فوق العاده برپا شده که امکانات خوب و حرفه‌ای در اختیار دارد و خوشبختانه همه چیز برای یک کار با برنامه و حرفه‌ای مهیا است .

مربی بدنساز تیم امید درخصوص وضعیت بازیکنان گفت: بازیکنان حاضر در اردوی فوق العاده با انگیزه و با کیفیت هستند و می‌توان در بهترین سطح ممکن با آنها کار کرد.

وی ادامه داد: می‌دانم که موفقیت در رقابت‌های پیش‌رو و صعود به المپیک ریو چقدر برای فوتبال ایران و تیمی که با ان همکاری دارم اهمیت دارد و به طور حتم من هم نهایت تلاشم را به کار خواهم گرفت تا به تیم المپیک کمک کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

استید در خصوص نوع همکاری‌اش با تیم امید اظهار کرد: طبق توافقی که با سرمربی تیم خاکپور داشتم قرار شد تا در این اردو همکاری داشته باشیم و در صورت رضایت طرفین این همکاری ادامه داشته باشد.

گفتنی است مربی بدنساز تیم امید که اصالتی اسکاتلندی دارد دارای مدرک مربیگری حرفه‌ای از کشور اسکاتلند است و در تیم‌های رده‌های سنی مختلف اتریش و استرالیا ، تیم‌های باشگاهی استرالیا و قطر و کاونتری انگلیس فعالیت داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار