شاه محمدی: برای پیروزی به ژاپن آمده‌ایم

نایب رئیس فدراسیون کاراته گفت: در ژاپن کار سختی داریم ولی با توجه به پتانسیل بالای بانوان، دستیابی به موقعیت کاری شدنی است و ما برای پیروزی به ژاپن آمده‌ایم.

شاه محمدی: برای پیروزی به ژاپن آمده‌ایم

عشرت شاه محمدی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها از 2 جهت نسبت به دوره‌های قبل تفاوت دارد اول اینکه میزبان کشور ژاپن است کشوری که در کاراته دارای اقتدار است و قاعدتا در ژاپن کار سختی داریم ولی با توجه به پتانسیل بالای بانوان ایرانی دستیابی به موقعیت در ژاپن کاری شدنی است.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها از 11 ورزشکاری که اعزام شده‌اند چهار کاراته کار، سال گذشته در رقابت‌های آسیایی اینچئون و جهانی آلمان حضور داشته‌اند و 7 کاراته کار به ترکیب تیم ملی اضافه شده‌اند و نفرات جدیدی هستند و تقریبا می‌شود بیان کرد که تیم جوان است ولی به ژاپن آمده‌ایم تا از اقتدار کاراته ایران دفاع کنیم و این مهم با تلاش و همت مضاعف و خوب ورزشکارانمان دستیافتنی است.

شاه محمدی وضعیت تیم ملی اعزامی به ژاپن را خوب بیان کرد و گفت: تیم در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار دارد و ملی پوشان ازآمادگی لازم برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها برخوردارند و با توجه به شناختی که از حریفان داریم امید به کسب مقام‌های خوب داریم.
نایب رئیس کاراته بانوان در پایان با اظهار امیدواری و کسب موفقیت در رقابت‌های آسیا گفت: به هر جهت میدان سختی است ولی آمده‌ایم که پیروز شویم امیدوارم کاروان کاراته کشورمان دست پر به میهن بازگردد.

وی خاطر نشان کرد: مربیان تیم‌های ملی کویته و کاتا، فریبا بداغی و فرحناز ارباب تمام تلاشششان را برای موفقیت ملی پوشان انجام داده‌اند از مردم عزیز می‌خواهیم که فرزندان ایران را دعا کنند تا سربلند به کشور برگردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اقتدار ، پتانسیل ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار