قهرمان آسیایی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: یکی از برنامه‌هایی که امسال برای آن تلاش کرده‌ایم کسب رنکینگ اول آسیا است.

 حمید زرگری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: 8 روز آینده همراه با تیم پیشگامان عازم تور اوکایدو ژاپن در قسمت جاده هستیم تا با حضور در مسابقات گوناگون هم چنان تیم پیشگامان صدرنشینی را حفظ  کند.
 
وی افزود: رقبای قوی ما در آسیا تیم پتروشیمی که تیم دوم رنکینگ آسیاست و تیم شهرداری تبریز و سپاهان اصفهان هستند.
 
زرگری در خصوص اهدافش تصریح کرد: امسال  هدفم تست اول رنکینگ آسیا است که ایران در ر نکینگ تیمی در آسیا اول است و باید این جایگاه را حفظ کند بنابراین سعیمان بر این ماست که صدرنشینی حفظ شود.
 
وی در ادامه بیان کرد: تیم پیشگامان در قالب تیم‌های باشگاهی وضعیت خوبی دارد و چند حامی مالی قوی داریم که تیم را تا به حال حمایت فراوانی  کردند.
 
زرگری در خصوص وضعیتش در تیم اظهار کرد: در تور سینکارک 4 دوره قهرمان تور شدم و در مسابقات  دیگر هم جزو مدعیان بود م  و چندین دوره در مسابقات آسیایی قهرمان شده‌ام همچنین در رنکینگ آسیا از نظر تیمی جزو اولین ها  هستیم که تا سال 2015 این صدر نشینی را حفظ کردیم و امیدوارم امسال هم به این مهم دست یابیم.
 
وی در خصوص تورهایی که امسال شرکت خواهد کرد بیان کرد: تور سینکاراک از 10 تا 19 مهر ماه است و پس از آن در تور جالاجای مالزی که 15 تا 20 آبان ماه برگزار می‌ود سپس تور چین که در آبان  ماه برگزار خواهد شد شرکت می‌کنم تا بتوانم صدر نشین باقی بمانیم.
 
وی در خصوص رقبای اصلی خود در این مسابقات یادآو ر شد: رقیب اصلی من تیم‌های آمریکایی و اروپایی هستند البته  در هر دوره و مسابقات جهانی رقیبانم متفاوت هستند زیرا اگر به جدول  رنکینگ  جهانی  نگاه کنیم  بیش از 70  تیم درجه یک وجود دارد که هر دوره یکی از آنها برتر خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار