ارومیه؛

موفقیت اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی در کسب رتبه سوم استان در جشنواره شهید رجایی

اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی در ششمین جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ، به عنوان رتبه سوم جشنواره شهید رجایی در سال 93 در بین دستگاه های اجرایی استان معرفی شد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در این مراسم که در محل استانداری آذربایجان غربی برگزار شد ، شرکت آب منطقه ای ، شرکت فرآورده ها ی نفتی میاندوآب و اداره کل امور مالیاتی به ترتیب به عنوان سه دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی آذربایجان غربی در سال 93 معرفی شده و با اهدای لوح و تندیس جشنواره مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند .

در پی این موفقیت دکتر سعادت استاندار آذربایجان غربی در تقدیرنامه ای ازتلاش ها وزحمات آقای مزرعه لی و مجموعه مالیاتی استان تقدیر و تشکر کرد .

در جشنواره شهید رجایی که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام می گیرد ، عملکرد دستگاه های اجرایی در دو بعد شاخص های عمومی از جمله توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری ، مدیریت سرمایه انسانی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و برنامه استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد همچنین شاخص های تخصصی مورد ارزیابی قرار می گیرد .

در راستای توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری ، 100 درصد روند ارایه اظهارنامه های مالیاتی ، پرداخت و تقسیط قبوض در اداره کل امور مالیاتی در سال 93 به صورت الکترونیکی صورت گرفته است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.