کیانی: دلیل شکست تیم ملی تصمیمات کادرفنی نبود

سخنگوی فدراسیون بسکتبال معتقد است ضعف‌های بسکتبال ما در همه رده‌های سنی نمود دارد و دلیل شکست تیم ملی از آمریکا تصمیمات بائرمن نیست.

ابوالقاسم کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با شکست ایران از آمریکا متنقدان درباره این شکست صحبت می‌کنند. پرسش من این است چرا دیدارهای قبلی تیم ملی و پیروزی های ما را ملاک قرار نمی‌دهید؟ بایرمن در حال محک تیم ملی است و دلیل نمی‌شود با شکست برابر یک تیم بگوییم به هدف خود نرسیده‌ایم.  

وی با تاکید بر این‌که جام ویلیام‌جونز در حکم بازی‌های تدارکاتی تیم ملی به حساب می‌آید؛ افزود: اتفاق خاصی نیفتاده؛ اگر این شکست در جام ملت‌های آسیا رقم می‌خورد باید می‌گفتیم به هدف خود نرسیده‌ایم. این شکست هم ربطی به بائرمن ندارد. ضعف بسکتبال ما در همه رده‌ها دیده می‌شود.  

کیانی ادامه داد: باید نتایج کلی تیم ملی در ویلیام جونز را ببینیم و بعد درباره آن نظر بدهیم. ثمره این مسابقات شناخت متقابل بازیکنان و سرمربی از یکدیگر است.  

سخنگوی فدراسیون بسکتبال درباره حضور بازیکنان ایران در پست‌های غیرتخصصی توضیح داد:‌ این تاکتیک به نظر من ایرادی ندارد. مربی در حال شناخت توانایی بازیکنان از یکدیگر است و می‌خواهد بداند با این جابجایی‌ها قابلیت بازیکنان در نقاط مختلف زمین چگونه است. ما نباید احساسی برخورد کنیم. نباید به آمریکا می‌باختیم و نمی‌خواهم آن‌را توجیه کنم اما باید شرایط حاکم بر تیم را بسنجیم. به نظر من باید تا پایان مسابقات صبر کنیم. دلیلی نمی‌شود این بازی را ملاک تیم قرار دهیم. هربازی شرایط خاص خود را دارد. ضمن این‌که نباید به تک‌ستاره‌ها متکی باشیم اما از دور هم نباید درباره تیم ملی نظر بدهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار