قم؛

انتشار آثار موسسه دارالحدیث به زبان های گوناگون

معاون فرهنگی و هنری موسسه دارالحدیث گفت: 50 عنوان کتاب از آثار موسسه به زبان عربی چاپ شده و بسیاری دیگر دارای ترجمه به زبان‌های دیگر مانند انگلیسی ترکی و فارسی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سبحانی نیا معاون فرهنگی هنری موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث از فعالیت این دانشگاه در سه مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد و گفت: دانشگاه قرآن و حدیث در دو بخش حضوری و مجازی با 5 هزار دانشجو  در سه شهر قم ، اصفهان و شهر ری در حال فعالیت است.

سبحانی نیا به انتشار 340 عنوان کتاب و 650 جلد کتاب در موسسه دارلحدیث اشاره کرد و گفت: 50 عنوان از این کتاب‌ها به زبان عربی چاپ شده و بسیاری دیگر نیز با ترجمه زبان‌های دیگر مانند انگلیسی، ترکی و فارسی است.

وی هدف بخش معاونت فزهنگی را تولید آثار عمومی از آثار پژوهشی پژوهشگاه قران و حدیث  برای مخاطبان عام برشمرد و تصریح کرد: در این معاونت 45 اثر ترویجی برای مخاطب عام در گروه‌های سنی بزرگسال، جوان، نوجوان و کودک منتشر شده است.

معاون فرهنگی هنری موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث  با اشاره به تولیدات مکتوب گفت: در این موسسه تولیدات نرم‌افزاری نیز تولید می‌شود از جمله این آثار نرم‌افزارهای میزان الحکمه، موسوعه امام حسین(ع)، شهادت‌نامه امام حسین(ع) را می توان نام برد.

وی شهادتنامه سیدالشهدا(ع) را یکی از جامع‌ترین آثار  منتشر شده  عنوان کرد و افزود: از دانشنامه امام حسین(ع) نرم افزار چندرسانه‌ای برای مخاطب عام تولید و منتشر شد.


انتهای پیام/ی


برچسب ها: انتشار ، موسسه ، دارالحدیث ، قم ، آثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.