«راز گمشده مجنون» روایتگر فرمانده قرارگاه فوق سری

این کتاب حاصل 40 ساعت مصاحبه مستند از همرزمان شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه فوق سری نصرت است.

مرضیه نظرلو، نویسنده کتاب «راز گمشده مجنون» در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به زندگینامه شهید علی هاشمی گفت: این کتاب روایت زندگی شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت که یکی از سری‌ترین قرارگاه‌های زمان جنگ بود به رشته تحریر درآمده است و مطالب این کتاب همگی به صورت مستند روایی است.

وی بیان کرد: برای نوشتن این کتاب 40 ساعت مصاحبه حضوری در شهرهای تهران و اهواز با فرماندهان جنگ، خانواده و راننده شخصی گرفته شده و همگی به صورت داستان و کاملاً مستند است.

این نویسنده کتاب افزود: شهید علی هاشمی در سال 67 در جزایر مجنون، جسد مبارکش مفقود و در سال 88 بعد از حدود 30 سال به ایران باز می‌گردد و ایشان عرب‌زبان و همزمان فرمانده سپاه 6 امام جعفرصادق را برعهده دارد و علت نامگذاری این کتاب همین بود.

نظرلو ادامه داد: چاپ این کتاب همزمان با پیدا شدن جنازه‌اش بود و این کتاب در 200 صفحه نگاشته شده و انتشارات صریر آن را با تیراژ 2000 نسخه منتشر کرد و مردم استقبال خیلی خوب از این کتاب کردند.

وی ابراز داشت: هدف من از نوشتن این کتاب این بود که هیچ شناختی نسبت به این شهید نداشته و هیچ کاری در باره او انجام نشده بود و به خاطر همین من علاقه‌مند شدم که زندگینامه این شهید بزرگوار را به رشته تحریر درآورم.

نظرلو در پایان گفت: در این کتاب هیچ صحبت اضافی جز مستند روایی و خاطرات همرزمانش آورده نشده و نشر این کتاب از نظر فنی قوی است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار