روز دوم مسابقات آسیایی کاراته - ژاپن

عباسعلی طلایی شد/ نقره آسیا بر گردن گنج زاده

در ادامه رقابت های کاراته قهرمانی آسیا در ژاپن ، امروز در دومین روز این رقابت ها نمایندگان کشورمان به مبارزه با حریفانشان می پردازند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دومین روز از سیزدهمین دوره رقابت های قهرمانی کاراته آسیا که از روز گذشته در یوکوهامای ژاپن با حضور 285 کاراته کا از 33 کشور آغاز شده، امروز 6 کومیته زن و نمایندگان کاتای تیمی در دو بخش مردان و بانوان به روی تاتامی می روند.

برنامه روز دوم بدین شرح است:

ساعت 9 صبح به وقت ژاپن رزیتا علیپور نماینده وزن 61 - کیلوگرم کشورمان در بخش بانوان و ابراهیم حسن بیگی کاراته کا وزن 75 کیلوگرم مردانمان به روی تاتامی خواهند رفت. پس از آن الهه رضازاده در وزن 68 - کیلوگرم و ذبیح اله پورشیب در در وزن 84 - کیلوگرم به مبارزه با حریفانشان خواهند رفت و ساعت 13 حمیده عباسعلی نماینده وزن 68 + کیلوگرم و همچنین سجاد گنج زاده دیگر ملی پوش وزن 84 + کیلوگرم کشورمان اولین مسابقات خود را برگزار می کنند.

ساعت 14 تیم های ملی کاتای کشورمان در هر دو بخش بانوان و مردان به مصاف حریفان خواهند رفت.

شرح و نتایج مسابقات:

علیپور نتیجه را واگذار کرد و حذف شد

اولین نماینده کشورمان در روز دوم این رقابت ها ، رزیتا علیپور در برابر حریفش از کشور قزاقستان قرار گرفت و نتیجه را 4 بر 1 به حریفش واگذار کرد.

حریف قزاقستانی علیپور پس از پیروزی در برابر نماینده کشورمان ، مقابل کاراته کایی از کشور ویتنام قرار گرفت و نتیجه را واگذار کرد. بدین ترتیب علیپور از گردونه رقابت ها کنار گذاشته شد و حذف شد.

حسن بیگی اولین بردش را دشت کرد

ابراهیم حسن بیگی نماینده وزن 75 کیلوگرم کشورمان در برابر حریفی از کشور عراق موفق به پیروزی شد.

وی ساعت 10:40 به وقت ژاپن در دومین دیدار خود برابر حریفی از ازبکستان قرار گرفت و مسابقه اش را با نتیجه 2 بر 0 تمام کرد و پیروز شد و برای رسیدن به فینال باید بر حریفی از کویت غلبه کند.

 حسن بیگی به جدول بازنده ها رفت

حسن بیگی 4 بر صفر از حریف کویتی خود شکست خورد و به جدول بازنده ها رفت.

لازم به ذکر است حریف کویتی حسن بیگی برابر نماینده میزبان نیز به پیروزی رسیده بود.

حسن بیگی هم از رسیدن به مدال بازماند

حسن بیگی با شکست 7 بر 5 مقابل حریف ژاپنی خود از رسیدن به مدال بازماند.

رضازاده برنز گرفت

نماینده وزن 68 - کیلوگرم به مدال برنز رقابت های آسیایی رسید.

الهه رضازاده ملی پوش کاراته کشورمان با نتیجه 4 بر 2 بر حریف چینی اش غلبه کرد و به مدال برنز سیزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی کاراته آسیا رسید.

پورشیب برنزی شد

نماینده وزن 84- کیلوگرم کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال برنز دست پیدا کرد.

ذبیح اله پورشیب نماینده ویتنام و هند را برد، در دیدار سوم مقابل کاراته کای ژاپنی که دارنده عنوان قهرمانی جهان و دو عنوان نایب قهرمانی در بازی های آسیایی را به یدک می کشد قرار گرفت و با رای داوران و باخت برابر این کاراته کا در جدول شانش مجدد به میدان رفت.

پورشیب در این جدول کاراته کا قزاقستانی را با نتیجه 6 بر یک برد و برنز گرفت.

عباسعلی فینالیست شد

حمیده عباسعلی نماینده وزن 68 + کیلوگرم کشورمان که ساعت 13 به وقت ژاپن برابر حریفش از ویتنام قرار گرفت و با اقتدار 6 بر 0 این حریف را شکست داد و پس از آن در برابر حریفی از کشور میزبان قرار گرفت و موفق به شکست حریف ژاپنی خود شد و راهی فینال شد .

گنج زاده در راه فینال

سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم کشورمان از ساعت 13 به وقت ژاپن به روی تاتامی رفت و در بازی نخست در برابر حریفی از تایلند قرار گرفت و پس از تساوی 9 -9 در هانتی پیروز شد و پس از آن در برابر کاراته کایی از هنک کنگ قرار گرفت و 8 بر0 این حریف را شکست داد.
سجاد گنج زاده حریف اردنی اش را 4 بر 3 شکست داد و فینالیست وزن 84 + کیلوگرم مردان شد.

گنج زاده نقره ای شد

سجاد گنج زاده نماینده وزن 84 + کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال برابر حریف ژاپنی خود قرار گرفت و نتیجه را 1 بر 0 واگذار کرد و مدال نقره این رقابت ها را کسب کرد .

برنز کاتای مردان به ایران رسید

تیم کاتای مردان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال برنز دست پیدا کرد.

 در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که در یوکوهامای ژاپن در حال برگزاری است تیم ملی کاتای مردان کشورمان در نخستین دیدار خود مقابل تیم کاتای میزبان نتیجه را 5 بر صفر واگذار کرد.
تیم ملی کاتای کشورمان با این نتیجه به جدول رپه شارژ رفتند و با نتیجه 4 بر یک پیروز شد و به مدال برنز این رقابت ها دست یافت.

بانوان هم برنزی شدند

تیم ملی کاتای بانوان کشورمان با پیروزی برایر رقبای خود صاحب مدال برنز شد.

عباسعلی بازهم طلا گرفت

حمیده عباسعلی کاراته کای وزن 68 + کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال برابر رقیب خود 1 بر0 توانست حریفش را شکست دهد و مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کرد .

** برای مشاهده نتایج کامل روز نخست مسابقات آسیایی کاراته ژاپن اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۴۶ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
بعله ، ۱۳ ساله کاراته ازاد کار میکنم انواع قهرمانی بین المللی و داخلی دارم اونم فقط با پول خودم چون حتی یه اسپانسر نداشتیم فقط پول مسابقات و بده چند روز پیشم مسابقات بین المللی تو تهران بود که بخاطر نبود اسپانسر نرفتیم با اینکه رییس هیت کاراته خودش رسما از ما دعوت کرده بود ، من نمیدونم ایران برای چی به کاراته ازاد اهمیت نمیده ،بخدا این کاراته کارایی که الان معرفی کردین بیشتر از سی ثانیه نمیتونن جلو کاراته کارای ازاد بمونن