مایکروسافت اعلام کرد؛

پشتیبانی از برنامه ها خاتمه می یابد!

مایکروسافت اعلام کرد: پشتیبانی از برنامه های تلفن های لومیا در 30 اکتبر خاتمه می یابد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مایکروسافت مدعی شده است که این حرکت به‌منظور "ساده‌سازی تجربه کار با تصاویر" پیش از عرضه ویندوز 10 صورت گرفته است. برنامه‌هایی که تحت تاثیر این اقدام قرار خواهند گرفت عبارتند از Lumia Storyteller، Lumia Beamer، Photobeamer، Lumia Refocus، Lumia Panorama و Video Uploader.

سرویس آنلاین برنامه‌های Storyteller، Beamer، Refocus و Photobeamer  پس از 30 اکتبر، از کار افتاده و این برنامه‌ها دیگر به‌روزرسانی دریافت نخواهند کرد.

از سوی دیگر، برنامه‌های Lumia Panorama و  Video Uploader به‌صورت آنلاین بعد از 30 اکتبر، کار خواهند کرد اما هیچ بروزرسانی در آینده برای آن‌ها منتشر نخواهد شد. 


مایکروسافت دلیل این تغییرات را توضیح می‌دهد:
هدف ما این است که تجربه‌ای عالی را در تمام دستگاه‌های ویندوزی ارائه دهیم، به‌ همین منظور انجام این کار، نیاز به تمرکز بیشتری دارد.

بسیاری از ویژگی‌های لومیا در حال حاضر، در برنامه‌های دوربین و تصاویر ویندوز 10 وجود دارد. این برنامه‌ها در تاریخ 30 اکتبر، از فروشگاه ویندوز حذف خواهند شد اما افرادی که آن‌ها را برروی اسمارت‌فون‌های خود نصب کرده باشند، می‌توانند همچنان به ‌استفاده از آن‌ها ادامه دهند. 

به‌علاوه، هنگامی که گوشی خود را به ویندوز 10 موبایل ارتقا می‌دهید، امکان استفاده از این برنامه‌ها وجود دارد اگرچه ممکن است برخی ویژگی‌های مربوط به سرویس‌ آنلاین آن‌ها پس از تاریخ 30 اکتبر، کار نکند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار