فرمانده انتظامي شهرستان استهبان استان فارس با اشاره به اجراي طرح امنيت اجتماعي گفت: اجراي چنین طرحهايی باعث افزايش احساس امنيت در جامعه میشود.

اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در استهبان فارسبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ سرهنگ "داود امجدی " ادامه داد: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وي افزود: ماموران پلیس این شهرستان به منظور کاهش تصادفات و برخورد با هنجار شکنان طرح توقيف موتورسيکلت سوران متخلف را در دستور کار خود قرار داده است؛ همچنین در راستای تشدید ارتقای امنیت اجتماعی، طرح ويژه نظارت و كنترل بر تفرجگاه ها، خيابان های اصلی، معابر شلوغ، تعدادي از محله ها و نقاط آلوده به مرحله اجرا گذاشته شد.

سرهنگ امجدی ادامه داد: مأموران با موتورسيکلت سواراني که فاقد کلاه ايمني ، گواهينامه و همچنين موتورسيکلت هايي که فاقد بيمه بوده و يا رانندگاني که اقدام به حرکات نمايشي کنند برخورد و موتورسيکلت آنان را توقيف مي کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان با قدرداني ازهمکاري خوب شهروندان در ارائه اطلاعات و اخبار به موقع افزود: اين طرح هدفمند به منظور افزايش احساس امنيت و آرامش خاطر در بين مردم و بالا بردن ضريب امنيت شهرستان به اجرا در آمد و استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/گ



برچسب ها: طرح ، ارتقاء ، امنیت ، اجتماعی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۳۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
سلام. لطفا در تایپ خبرها دقت بیشتری کنید. موتورسيکلت سوران یا موتورسيکلت سواران