سرلشکر ایزدی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان؛

نیازی به تحویل موشک‌های فاتح 313 به حزب‌الله نیست

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا گفت: نیازی به تحویل موشک‌های فاتح 313 به حزب‌الله نیست و مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین هر امکاناتی که نیاز داشته باشند، به صورت بومی خودشان می‌سازند.

نیازی به تحویل موشک‌های فاتح 313 به حزب‌الله نیستبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا در حاشیه جشنواره مالک اشتر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آسمان ایران امن‌ترین آسمان منطقه غرب آسیاست و در این زمینه باید از پدافند هوایی تقدیر کنیم و اساس جشنواره مالک اشتر نیز شایسته‌سالاری است.

وی در پاسخ به سال خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ادعای رسانه‌های صهیونیست مبنی بر ارسال موشکهای فاتح 313 به حزب‌الله لبنان گفت: نیازی به تحویل موشک‌های فاتح 313 به حزب‌الله نیست و مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین هر امکاناتی که نیاز داشته باشند، به صورت بومی خودشان می‌سازند.

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: یک واقعیت مهم در منطقه وجود دارد که انقلاب اسلامی الهام‌بخش بوده و اگر امکاناتی در منطقه فراهم شود، این نشان‌دهنده پیام انقلاب اسلامی است و هیچ معنای دیگری ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: موشک ، سیاسی ، پدافند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۲۱:۲۲ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
احسنت تکاور،
آخرین اخبار