برپایی ایستگاه‌های آموزش در دهه فرهنگی آسمان آبی زمین پاک

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 از آغاز دهه فرهنگی آسمان آبی و زمین پاک در منطقه خبر داد.

هاشم فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 در گفت‌وگو با خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: با توجه به تاکید شهردار تهران مبنی بر برگزاری هدفمند، اثر بخش و همسو تمامی اقدامات برنامه دهه فرهنگی طرح آسمان آبی – زمین پاک در بوستان کوکب در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در راستای اهمیت این طرح در برقراری نظم و انضباط در کلانشهر تهران به منظور ایجاد آگاهی و اطلاع‌رسانی به شهروندان ، دهه فرهنگی آسمان آبی – زمین پاک در قالب ایستگاه‌های آموزشی و برنامه‌های هنری از تاریخ 5 لغایت 15 شهریور از ساعت 17 الی 20:30 در بوستان کوکب در حال اجرا است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 تصریح کرد: این برنامه‌ها با محوریت کاهش تولید و تفکیک پسماند از مبدا و خط سفید شامل ایستگاه‌های آموزش نقاشی کودکان، نسیم بهشت، خلاقیت و خط سفید، تئاتر آموزشی، سلامت، ورزش، بهترین‌ها از دور ریختنی ها، کودک و خط سفید، کتاب من و ... از برنامه هایی است که در حال اجرا است و در کنار این ایستگاه‌ها نمایشگاهی از پوسترهای آموزشی اکران و مسابقات مرتبط با طرح در این دهه برگزار و جوایزی به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

برگزاری غرفه‌ و برنامه‌های روی سن در راستای عملی سازی شعار آسمان آبی زمین پاک می‌باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار