با حضور فرمانده نیروی ز مینی ارتش و جمعی از مسئولین استانی و شهر مشهد

فاز سوم پادگان ثامن الائمه(ع) ارتش در شمال شرق افتتاح شد

سرتیپ احمد رضا پوردستان در سخنانی گفت: با توجه به تهدیدات کنونی ، بسیاری از پادگان های ما نیاز به جابجایی دارند و حمایت های دولت و قوه قضاییه می تواند در این راستا نقش موثری داشته باشد.

به گزارش گروه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛در مراسم افتتاح فاز سوم پادگان ثامن الائمه(ع) ارتش در شمال شرق که صبح امروز برگزار شد سرتیپ احمد رضا پوردستان در سخنانی گفت: با توجه به تهدیدات کنونی ، بسیاری از پادگان های ما نیاز به جابجایی دارند و حمایت های دولت و قوه قضاییه می تواند در این راستا نقش موثری داشته باشد. آمادگی رزمی نیروهای مسلح سبب امنیت خاطر برای مردم می شود و دومین برکت این مهم بازدارندگی دشمن است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: با مدیریت حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا(حفظه الله) اقدامات ارزنده ای در زمینه جابجایی پادگان ها و انتقال آن ها به خارج از شهر ها صورت گرفته است. در 5 سال اخیر پادگان های لشکر 88 زاهدان، لشکر 21 تبریز و تیپ 121 ساخته شده است و پادگان های قزوین، زنجان، بجنورد و شیروان نیز در شرف انتقال است.

وی با اشاره به اینکه 5 پادگان در تهران به خارج از شهر منتقل شده گفت: انتقال پادگان عباس آباد کمک بزرگی به مجموعه مصلی تهران کرده است و همچنین یکی از بزرگترین بوستان های کشور در پادگان قلعه مرغی ساخته شده است.

سرتیپ پوردستان اظهار کرد: 22 پادگان کوچک و بزرگ امسال در لیست فروش قرار می گیرند که امیدواریم کمک استانداران و وزارت مسکن و شهر سازی در این زمینه استمرار داشته باشد.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار