اوباما کشته شدن سربازان اماراتی را تسلیت گفت

رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با ولیعهد ابوظبی، کشته شدن سربازان اماراتی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی،  باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با شیخ محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و معاون فرماندهی کل نیروهای مسلح، کشته شدن سربازان اماراتی را در یمن تسلیت گفت.

خبرگزاری رسمی امارات (وام) اعلام کرد: رئیس جمهور آمریکا در این تماس شهادت شماری از نیروهای مسلح امارات را که در عملیات "بازگرداندن امید" در یمن حضور داشتند تسلیت گفت.
اوباما همچنین با رهبران، دولت، ملت و خانواده این کشته شدگان ابراز همدردی کرد. شیخ محمد بن زاید آل نهیان نیز از رئیس جمهور آمریکا برای ابراز احساسات صادقانه خود تشکر و قدردانی کرد. خبرگزاری امارات همچنین اعلام کرد سوزان رایس، مشاور امنیت ملی باراک اوباما در تماس تلفنی با ولیعهد ابوظبی، کشته شدن سربازان اماراتی تسلیت گفت.

همچنین رهبران برخی از کشورهای عربی از جمله ملک سلمان، پادشاه عربستان، "باجی قائد سبسی،" رئیس جمهور تونس و "محمد ولد عبدالعزیز،" رئیس جمهور موریتانی در تماسهای جداگانه کشته شدن سربازان اماراتی را تسلیت گفتند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
اخه........ای
کسانی که به خاک یک کشور دیگر تجاوز می کنند و کشته می شوند شهید محسوب می شوند و کسانی که در خانه خود توسط متجاوزان کشته می شوند......!!!!!!!!
این است حقوق بشر مدرن امروزی
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۰:۵۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
کشورهامیداننداوبامابه کشورخودبرگرددهمه مشکلات حل میشود
آخرین اخبار