خداحافظی اجباری آقای حاشیه

حاشیه‌های هافبک عراقی آبی‌پوشان پایتخت در نهایت کار دست این بازیکن داد تا جایی که جدایی وی از جمع استقلالی‌ها به گوش برسد.

خداحافظی اجباری آقای حاشیه
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به حاشیه جدیدی که جاسم کرار هافبک عراقی آبی‌پوشان پایتخت برای این تیم ایجاد کرده است مسئولان استقلال در نظر دارند که تصمیمات جدیدی را برای وی در نظر بگیرند.

این بازیکن سال گذشته نیز با  حواشی‌های خود باعث شد تیم استقلال دچار تنش شود و در حال حاضر مسئولان استقلال به این فکر افتاده‌اند که ای کاش هزینه‌‌هایی که صرف این بازیکن پر حاشیه شده صرف بازیکنان جوان تیم می‌شد چرا که آنها آینده فوتبال ایران هستند قرار است جاسم کرار صبح امروز با مدیر برنامه‌های خود در باشگاه استقلال حاضر شود تا نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال تکلیف این بازیکن را مشخص کند شواهد نشان می‌دهد که مسئولان استقلال این بار قصد کوتاه آمدن ندارند و بازیکن عراقی باید برای همیشه از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

 بنابر این احتمال جدایی که از تیم استقلال زیاد خواهد بود و به طور حتم طبق گفته‌ بهرام افشار زاده طی امروز و فردا تکلیف نهایی کرار در استقلال مشخص خواهد شد.

بودن یا نبودن، مساله این است

 این طور که به نظر می‌رسد فرزاد مجیدی مربی تیم فوتبال استقلال از رفتار کرار جاسم در اردوی استقلال بسیار ناراحت است و به نظر می‌رسد این مربی در صورت که مجددا کرار در ترکیب تیم قرار بگیرد وی تصمیم بر جدایی از جمع آبی‌پوشان بگیرد بنابر این با شرایط موجود به نظر می‌رسد هافبک عراقی آبی‌پوشان با حواشی‌هایش جایی در تیم استقلال ندارد

ریوالدو ساز جدایی کوک کرد

ریوالدو باربوسا‌دسوزا‌ که طی روزهای گذشته در تمرین تیم استقلال شرکت نکرده است روز گذشته با مدیر برنامه‌های خود به باشگاه استقلال رفته است و در خصوص وضعیت خود صحبت‌هایی را با نظری جویباری معاون ورزشی استقلال انجام داده است و این بازیکن در خواستش‌ را برای جدایی به صورت رسمی به باشگاه ارائه داده است.

ریوالدو باربوسا‌ تحت هر شرایطی به دنبال دریافت رضایت نامه از استقلال است تا از این طریق از جمع آبی‌پوشان جدا شود در حال حاضر نامه درخواست ریوالدو‌ به مظلومی سرمربی تیم ارائه شده تا این مربی نظر خود را در خصوص این بازیکن اعلام کند و پس از آن بهرام افشار زاده  مدیر عامل  باشگاه استقلال نظر نهایی خود  را ارائه دهد.

به تعویق افتادن جلسه هیات مدیره آبی‌پوشان

 همان طور که می‌دانیم اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هر هفته جلسه‌ای را در خصوص رسیدگی به مسائل روز باشگاه برگزار می‌کنند اما به نظر می‌رسد جلسه مسئولان استقلال که همانند هر هفته‌ روز دوشنبه در دفتر بهرام افشار زاده در وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شد این بار با تاخیر صورت بگیرد این احتمال وجود دارد که اعضای هیات مدیره آبی پوشان روز سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری مسائل روز باشگاه‌ را مورد رصد و بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار