ابهام حضور سرخابی‌ها در مرحله دوم لیگ برتر

مرحله دوم لیگ برتر شطرنج در حالی از 25 شهریور برگزار می‌شود که ابهاماتی در مورد حضور سرخابی‌ها در این مرحله از لیگ به گوش می‌رسد.

ابهام حضور سرخابی‌ها در مرحله دوم لیگ برتر
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، همان طور که می‌دانیم مرحله دوم لیگ برتر شطرنج آقایان از 25 تا 27 شهریور به میزبانی بانک سرمایه در استان تهران برگزار می‌شود.

در دور اول این مسابقات 13 تیم حضور داشتند که در نهایت تیم شهرداری تبریز توانست در صدر جدول قرار بگیرد در حال حاضر قرار است طبق تاریخ اعلام شده مرحله دوم این رقابت‌ها نیز برگزار شود اما به گوش می‌رسد ابهاماتی در مورد حضور سرخابی‌  در این مرحله وجود دارد چرا که به نظر می‌رسد دو تیم استقلال و پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی نتوانند از مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر شطرنج شرکت کنند.

سرخابی‌ها به دلیل مشکلات مالی و عدم توانایی برای پرداخت قرار داد بازیکنان وضعیت تیم‌هایشان در لیگ در هاله‌ای از ابهام است با توجه به مشکلات عدیده‌ای که دو تیم استقلال و پرسپولیس با آنها روبرو هستند با این حساب بخشی از برنامه مسابقات لیگ که مربوط به رقابت تیم‌ها با سرخابی‌ها است به هم می‌خورد.

 استقلال و پرسپولیس در شرایطی در لحظات دقیقه 90 به لیگ برتر شطرنج اضافه شدند که بسیاری از مهره‌های مد نظر سایر تیم‌ها از جمله بانک سرمایه را با قراردادهای وسوسه انگیز به سمت خود کشیدند و با توجه به چنین شرایطی باید منتظر ماند و دید آیا مسئولان این دو تیم می‌توانند شرایط حضور مهره‌های خود در هفته دوم لیگ را فراهم کنند یا خیر؟ چرا که در غیر این صورت مرحله دوم رقابت‌ةای لیگ برتر شطرنج آقایان بدون حضور سرخابی‌ها برگزار خواهد شد و این مساله تا حدودی می‌تواند نظم این رقابت‌ها را به هم بریزد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار