غزاله جزایری:

«تنهایی لیلا» یک اتفاق در تلویزیون بود

سریال «تنهایی لیلا» یک اتفاق خوب بود که توانست مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کند.

غزاله جزایری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگارن حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فیلم و سریال‌های تلویزیون در حال حاضر اظهار داشت: در حال حاضر فیلم و سریال‌های خوب تلویزیونی انگشت شمار شده‌اند اما سریال «تنهایی لیلا» یک اتفاق خوب بود که توانست مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کند و پای تلویزیون بنشاند.

وی در مورد فعالیت‌های اخیر خود عنوان کرد: در حال حاضر مشغول به تمرین تئاتر «انگور» به کارگردانی رضا شیبانی هستم اما حدود یک سال است که در تلویزیون کم کار شدم چون پیشنهادهای خوبی در این زمینه نداشتم.

بازیگر سریال «اغما» با اشاره به اینکه دوست دارد در نقش‌های منفی بازی کند، گفت: دوست دارم در نقش‌های منفی یا متفاوت بازی کنم و در واقع یک نقش سخت باشد نه یک نقش عادی و معمولی، من علاقمند بازی در نقش‌هایی هستم که هر کسی توانایی بازی آنها را نداشته باشد و کارگردان آن نقش را فقط برای من در نظر بگیرد.

وی در خصوص رازماندگاری بازیگران بیان کرد: اگر  یک بازیگر عاشق کارش باشد و هرگز فراموش نکند که چرا وارد این حرفه شده است ماندگار می‌شود. گم نکردن مسیر و در راه‌های فرعی قدم نگذاشتن از دیگر رازهای مانایی هنرمندان است.

جزایری در مورد تجربه بازیگری در سریال «اغما» گفت: این کار تجربه بسیار خوبی برای من بود چون من در 22 سالگی و با داشتن 10 سال تجربه تئاتر در این سریال بازیگری کردم، البته هفت سال قبل از «اغما» در مجموعه «دوران سرکشی» به کارگردانی کمال تبریزی حضور داشتم که اولین کار تلویزیونی من بود اما «اغما» نقطه عطفی برای من شد.

وی در توصیه‌ای به علاقمندان بازیگری گفت: من عاشق بازیگری هستم و موسیقی را هم دوست دارم اما اگر وارد عرصه موسیقی شوم شاید سه یا چهار سال دوام بیاورم چون عاشق این حرفه نیستم، به همین دلیل به علاقمندان این حرفه توصیه می‌کنم اگر عاشق بازیگری هستند وارد این عرصه شوند.

جزایری در پایان مطرح کرد: امیدوارم همیشه حواسمان به هم باشد و قدر یکدیگر را بدانیم. ما وقتی کسی را از دست می‌دهیم و یا خبر فوت کسی را می‌شنویم در صفحه‌های شخصی خود ابراز ناراحتی می‌کنیم اما بهتر است تا وقتی زنده هستیم حواسمان به یکدیگر باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار