سولبرگ: ایرانی‌ها به سختی امتیاز می‌دهند

بازیکن سوئدی معتقد است بازی کردن در مقابل تنیسور‌های ایرانی کار دشواری است.

سولبرگ در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره سطح مسابقات فیوچرز تهران بیان کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود فکر می‌کنم بتوانم به موفقیت‌های بالاتری دست پیدا کنم اما در یک چهارم نهایی حذف شدم و این نشان دهنده سطح بالای این رقابت‌هاست.

وی ادامه داد: مقابل البرز اخوان بازی کردم، بازی بسیار سختی را داشتیم. در هر ست به سختی پیروز شدم و چهار دست را به حریف ایرانی واگذار کردم.

تنیسور سوئدی در خصوص علت شرکت در فیوچرز تهران اظهار کرد: در روند تمریناتم به دنبال مسابقه‌ای با شرایط ایران بودم. فکر می‌کردم بازی‌های راحتتری را داشته باشم و فرصت بازی بیشتری به من برسد اما وقتی به تهران آمدم اینگونه نشد و بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتم و خیلی خوشحالم که توانستم به آمادگی در مسیر مسابقات پیش‌رو کمک کرد.

وی در مورد تنیسور‌های ایرانی گفت: بازیکنان ایرانی انگیزه زیادی دارند و بازی در مقابل آنها بسیار سخت است. البرز اخوان در دیدار یک هشتم نهایی به راحتی تسلیم نمی‌شد و با گرفتن هر امتیاز شادی وصف نشدنی انجام می‌داد، برای هر امتیاز مقابل تنیسور ایرانی باید نهایت تلاش خود را انجام می‌دادیم.

کریس سولبرگ درباره‌ سطح مسابقات در ایران ابراز کرد: من قبلا فکر نمی‌کردم به ایران بیایم رنگ موهایم برای ایرانی‌ها تعجب‌آور بود و همه به من نگاه می‌کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم در ایران به تنیس بها می‌دهند و برنامه تلویزیونی تنیس را پخش زنده می‌کنند، از حضور رسانه‌ها در تنیس تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، تنیسور ، ولبرگ ، فیوچرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار