دهها کشته و زخمی درپی حمله سعودی ها به یک مراسم عزاداری در یمن

درپی حمله هوایی متجاوزان سعودی به یک مراسم عزاداری در استان الجوف یمن، دهها غیرنظامی کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری صنعا، منابع خبری یمن روز یکشنبه از حمله جنگنده های متجاوزسعودی به یک مراسم عزاداری در استان الجوف در شرق یمن خبردادند. درپی این حمله دهها نفر کشته و زخمی شدند.

براساس این گزارش، جنگنده های متجاوز سعودی و متحدانش امروز یک مراسم عزاداری اعضای قبیله آل حزم را در منطقه مرزی الیتمه هدف حمله قرار دادند.

منابع خبری با تاکید برکشته و زخمی شدن دهها غیر نظامی بر اثر این حمله، به آمار دقیق تلفات این حمله اشاره ای نکردند.

عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد و بر اساس گزارش های منابع محلی همه کشته ها و زخمی های حمله هوایی جنگنده های سعودی غیر نظامیانی هستند که در مراسم عزاداری حضور داشتند.

منطقه الیتمه در استان الجوف از مناطق مرزی با عربستان است و این منطقه در چند ماه گذشته بارها هدف حملات جنگنده های عربستانی و متحدانش قرار گرفته است.

این منطقه در روزهای گذشته همچنین شاهد درگیری های شدید بین انصار الله و گروههای مسلح وابسته به قبایل محلی مخالف انصار الله بوده است.

بر اساس گزارشهای منابع محلی و شاهدان، حملات هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به مواضع گروه انصار الله و نیروهای طرفدار علی عبد الله صالح، رئیس جمهور سابق یمن در مناطق شمال این کشور در روزهای گذشته افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار