جزییات دستگیری قاپ‌زن آپاچی سوار در عملیات پلیس پایتخت

پسر شروری که با همدستانش و موتورسیکلت سرقتی و قمه اقدام به سرقت و قاپ زنی از شهروندان می کردند، توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد.

کیف قاپی با قمه و موتورسیکلت سرقتی/به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 21:00 دوازدهم شهریورماه عوامل تجسس یگان کلانتری 109بهارستان پس از کسب خبر یک فقره سرقت قاپ زنی در خیابان فردوسی نبش خیابان زمانی بلافاصله به منظور شناسایی و دستگیری سارقین که دو موتور سوار دو ترک (یک آپاچی و یک هوندا) بودند و اقدام به قاپ زنی نمودند به محل اعزام شدند.

مامورین اکیپ ویژه، سارقین را در انتهای خیابان فردوسی مشاهده که به تعقیب و مراقبت پرداختند و سارقین به ایست مامورین توجه ننموده و نهایتا ماموران در چهار راه فخرآباد با موتور سیکلت راه یکی از موتور سیکلت های سارقین را سد نمودند که سارقین مجبور به رها نمودن موتور سیکلت شده و پیاده به فرار ادامه دادند.

پس از طی مسافت زیادی در چهار راه سرچشمه یکی از سارقین به هویت "مهران" دستگیر و به همراه موتور سیکلت آپاچی به کلانتری منتقل شدند که پس از استعلام از مرکر مشخص شد، موتور سیکلت آپاچی نیز مسروقه بوده که سارقین شماره پلاک آن را تغییر داده بودند.

در بازرسی بدنی از متهم یک دستگاه گوشی و در بازرسی از موتور سیکلت یک قبضه قمه کشف گردید.

سرهنگ جلیل موقوفه ای سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در هنگام تشکیل پرونده دو نفر به هویت های "رضا" و "حمید" که از آنها موبایل قاپی شده بود متهم را به عنوان سارق اموال خود (قاپ زنی)شناسایی نموده اند و تلاش جهت دستگیری سایر سارقین و شناسایی مال باختگان احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دستگیری ، پلیس ، انتظامی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار