ساری ؛

نوار شمالی کشور به منبع سودجویی افراد قانون گریز تبدیل شده است

نماینده مردم آمل در مجلس، گفت: نوار شمالی کشور که انبوهی از جاذبه گردشگری و تفریحی دارد به به منبع سودجویی افراد قانون گریز تبدیل شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران خبرنگاران جوان از ساری؛  عزت الله یوسفیان ملا در مورد روند آزادسازی اراضی ملی در شهرستان آمل گفت:نوار شمالی کشور به جولانگاه زمین خوران برای تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی تبدیل شده بود .

نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید براینکه مقام معظم رهبری دغدغه حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی را دارند، اضافه کرد: در این راستا آزاد سازی اراضی ملی در اقصی نقاط ایران از محوری ترین سیاست هایی است که مسئولان استان ها و شهرستان ها باید در دستور کار خود قرار دهند .

یوسفیان ملا، با اشاره به اینکه در شهرستان آمل آزاد سازی اراضی ملی مانند استان ها و شهرستان های دیگر کشور هکتاری نیست، گقت:آزادسازی ها به صورت محدود انجام می شود .

وی با بیان اینکه در آمل شاهد واگذاری قطعات بزرگی هستیم، ادامه داد: این نوع واگذاری ها در آمل شکل گرفته است و پیامدهای منفی با خود به همراه خواهد داشت زیرا افزایش ساخت و ساز ها در جنگل ها و مراتع محیط زیست را به خطر می اندازد .

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه کنترل و نظارت باید بر فعالیت های عمرانی سایه بیندازد، خاطرنشان کرد: در این راستا باید از تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و تخریب جنگل ها و اراضی کشاورزی جلوگیری کرد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: نوار ، شمالی ، کشور ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۲۰:۲۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
همراهی وزارت مسکن وشهرسازی وبورس راهگشااست