قزوین؛

اوج مصرف برق در استان قزوین 721 مگاوات بوده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: اوج مصرف برق این استان 721 مگاوات در 20 مرداد ماه سال گذشته به ثبت رسیده است.

اوج مصرف برق در استان قزوین 721 مگاوات بوده است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سعید بهادیوند چگینی افزود: مشترکین در صورت اعمال مدیریت در مصرف برق، هیچگاه خاموشی را تجربه نخواهند کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به صنعتی و کشاورزی بودن استان و اینکه بیشتر مصارف برق در بخش تولید می باشد، مصرف بیش از اندازه و مدیریت نشده می تواند صنعت برق را با مشکل جدی روبرو نماید.

بهادیوند چگینی با تاکید بر ضرورت اعمال مدیریت مصرف برق و تقاضا، خاطرنشان کرد: 73 درصد برق استان تنها در دو بخش صنعت و کشاورزی به مصرف می رسد که البته شرکت توزیع نیروی برق استان همه ساله به منظور استفاده بهینه از برق، سمینارهای مجزایی را در بخش های مختلف برگزار و بسته های تشویقی خود را نیز اعلام می دارد.

وی اظهارکرد: سال گذشته و از 15 خرداد ماه تا 15 شهریور ماه این شرکت 20 میلیارد ریال بسته های تشویقی خود را ارایه داد و امسال نیز همین رویه را در پیش گرفته است.

بهادیوند چگینی، پیک بار مصرف برق در تابستان را بین ساعات 11 تا 15 و 19 تا 23 و در حد فاصل 15 خرداد تا 15 شهریور ماه اعلام کرد.

و ی خاطرنشان کرد: هزینه برق در این ساعات بیشتر از مواقع دیگر محاسبه می گردد و این در حالی است که با کار فرهنگی و برگزاری سمینارها و نیز با جایگزینی لامپ های کم مصرف ال ای دی می توان زمینه ایجاد مدیریت برق را در کشور فراهم ساخت.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: برق ، قزوین ، ساعات ، مصرف ، مگاوات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.