حضور 75 برند برتر کشور در هفتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی

رئیس ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران از برگزاری نمایشگاه زنان و تولید ملی از 18 تا 27 شهریور در بوستان گفتگو خبر داد.

حضور 75 برند برتر کشور در هفتمین نمایشگاه زنان و تولید ملیبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فهیمه فیروزفر اظهار کرد: نمایشگاه زنان و تولید ملی از سال 91 در تهران کار خود را آغاز کرد و هر ساله در اسفند و شهریور میزبان تعداد قابل توجهی از برندهای برتر و شهروندان است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در حاشیه نمایشگاه افزود: امسال 75 برند برتر در نمایشگاه حضور خواهند داشت که از این تعد 26 برند جدید در نمایشگاه حضور دارند که این به معنای تغییر 34 درصدی در برندهای فعال در نمایشگاه است.

فیرزوفر تصریح کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد امسال به برندهای معتبر، غرفه مواد غذایی داده شود تا زمینه اتصال میان مراکز کوثر و زنان سرپرست خانوار با برندها به شکل بهتری فراهم شود.

رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران تاکید کرد: اگر در طول برگزاری نمایشگاه و بعد از آن متوجه شویم کیفیت کالا مرغوب نیست آن تولیدکننده از لیست شرکت کنندگان در نمایشگاه حذف می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: 130 مرکز کوثر با ظرفیت 2هزار و 500 نفر در تهران فعالیت دارند که در حال حاضر حدود هزار و 700 زن سرپرست خانوار در این مراکز مشغول فعالیت هستند.

رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران گفت: از 5 هزار و 763 نفری که بعنوان تولید کننده در نمایشگاه شرکت می‌کنند 3 هزار و 934 نفر خانم هستند که از این بین هزار و 485  نفر زن سرپرست خانوار محسوب می‌شوند.

فیروزفر افزود: ما از ابتدا آمادگی خود را برای همکاری با دولت و استانداری برای تهیه سیستم جامع اطلاعاتی اعلام کرده‌ایم و دولت نیز طرح تهیه سیستم اطلاعاتی را در دستور کارخود قرار داده است ولی متاسفانه به دلیل عدم همکاری سایر ارگان‌ها این سیستم اطلاعاتی هنوز عملیاتی نشده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نمایشگاه زنان و تولید ملی در صدد است تا زمینه برای ایجاد اشتغال پایه را فراهم و پل ارتباطی میان برندها و زنان سرپرست خانوار ایجاد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار