قم؛

قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود

کمپین جمع‌آوری درب‎های بطری برای تامین هزینه صندلی چرخ‎دار معلولان تشکیل شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ امیر محیایی عضو شورای مرکزی انجمن دانشجویی نسیم اندیشه در تشریح این خبرگفت: این انجمن متشکل از دانشجویان قمی در سراسر کشور است که از سال 1383 فعالیت خود را با اهداف مختلف فرهنگی و اجتماعی آغاز کرد.
 
عضو شورای مرکزی انجمن دانشجویی نسیم اندیشه ادامه داد: این انجمن متشکل از 5 عضو شورای مرکزی و بیش از 400 نفر عضو است که در سازمان ملی جوانان زیر نظر استانداری فعال است.
 
وی با اشاره به  برگزاری جشنواره‌های هنری، تشکیل جلسات نقد و بررسی، کتاب خوانی، کرسی‌های آزاد اندیشی گفت: یکی از برنامه‌هایی که اخیرا انجمن نسیم اندیشه در پیش گرفته است تشکیل کمپین جمع‌آوری درب‌های قوطی نوشابه و آب معدنی می‌باشد که در این طرح با هدف تامین هزینه خرید صندلی چرخدار ویژه معلولان اقدام می‌نمائیم.
 
وی در رابطه با اقدام این کمپین گفت: کمپین جمع‌آوری درب‌های قوطی نوشابه در واقع یک کمپین جهانی است که ما با دو هدف مهم آن را در انجمن دنبال می کنیم.
 
عضو شورای مرکزی انجمن دانشجویی نسیم اندیشه هدف اصلی را اینگونه عنوان کرد: این طرح با دو هدف مهم دنبال می‌شود که اولین هدف آن حفظ محیط زیست و جمع آوری پسماند و بازگشت مواد ضایعاتی به چرخه تولید و دومین هدف آن نیز انجام کاری خیرخواهانه به منظور تامین هزینه ویلچر برای معلولان نیازمند است.
 
محیایی گفت:انجمن با جمع‌آوری هر 300 کیلو درب قوطی یک اقدام مهم در خرید ویلچر دارد که در این زمینه موفقیت‌های خوبی را پشت سر گذاشته ایم.
 
وی خاطرنشان کرد:همه علاقه‌مندان به فعالیت این کمپین می توانند در این اقدام نیکوکارانه در جمع آوری درهای بطری پلاستیکی با هدف تامین هزینه صندلی چرخدار برای معلولان نیازمند شرکت کنند.
 
عضو شورای مرکزی انجمن دانشجویی نسیم اندیشه در پایان گفت: افراد خیر با حضور در سازمان ملی جوانان واقع در انتهای خیابان خاکفرج ،دفتر انجمن نسیم اندیشه در روزهای یکشنبه و پنج شنبه در ساعات 18 تا 20 درب های قوطی را تحویل دهند همچنین برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تماس 09372806161 در ارتباط باشند.
 
انتهای پیام/س 

برچسب ها: قم ، تشکیل ، کمپین ، جمع اوری ، درب ، بری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.