عمل جراحی چاقی و درمان دیابت نوع 2 در بیمارستان 520 ارتش

برای اولین بار در غرب کشور در کرمانشاه جراحی چاقی و درمان دیابت نوع 2 از طریق لاپاراسکوپی پیشرفته توسط دکتر وحید وفایی و دکتر محمود کرمی¬راد از پزشکان برجسته نیروی زمینی ارتش انجام شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای اولین بار در غرب کشور در کرمانشاه جراحی چاقی و درمان دیابت نوع 2 از طریق لاپاراسکوپی پیشرفته توسط دکتر وحید وفایی و دکتر محمود کرمی¬راد از پزشکان برجسته نیروی زمینی ارتش انجام شد.
سرهنگ دکتر حشمت الله امیری رئیس بیمارستان 520 ارتش گفت: این مرکز به عنوان بیمارستان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور به منظور خدمت رسانی به رزمندگان اسلام وخانواده های آن­ها و مردم عزیز کشورمان  اقدام به به­روز رسانی تجهیزات و امکانات کرده است و با استفاده از پزشکان مجرب، بخش لاپاراسکوپی راه­اندازی و اولین عمل اسلیوگاستر کتومی و بای پس معده را برای اولین بار در غرب کشور انجام داده است.

دکتر امیری در ادامه بیان داشت: امید است با گسترش امکانات علاوه بر درمان بیماران این استان، بیماران مبتلا به دیابت نوع2 و چاقی مفرط استان­های همجوار که نیاز به اعزام به تهران یا سایر کشورها را دارند، در این مرکز درمان شوند.
انتهای پیام//
برچسب ها: ارتش ، بیمارستان ، جراحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار