حضور داوران ایرانی در تورنمنت جهانی تنیس

دو داور ایرانی برای قضاوت در مسابقات گرند اسلم عازم این کشور می‌شوند.

حضور داوران ایرانی در تورنمنت جهانی تنیس

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های باشگاه خبرنگاران جوان، علی نیلی و سیدعادل برقعی داوران ایرانی آخر هفته عازم امریکا خواهند شد تا درمسابقات گرند اسلم این کشور به قضاوت بپردازند.

این مسابقات که به مدت دو هفته در نیویورک برگزار می‌شود یکی از معتبرترین  گرند اسلم های جهانی است و آخرین تورنمنت این رشته در سال2015 میلادی خواهد بود.

علی نیلی داور نشان طلای ایرانی پیش از این فینال تنیس ویمبلدون را بین فدرر و جوکوویچ قضاوت کرده بود.

سامان حسنی در این باره به خبرنگار سایر حوزه‌های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: علی نیلی داور نشان طلای جهان است و سال‌ها در کشور اقامت دارد وبه خاطر مقیم بودن در آمریکا در اکثر مسابقات معتبر تنیس حضور دارد. همچنین فدراسیون جهانی عادل برقعی‌زابرای قضاوت در این گرند اسلم تایید کرد.

وی در خصوص داوران فیوچرز تهران بیان کرد:فیوچرز یکی از تورنمت های بین المللی تنیس است ویک داور نشان نقره باید سرداور این رقابت‌ها باشد. حداقل دو داور نشان سفید برای این مسابقات لازم است و امیدواریم که کاتبی بتواند قضاوت خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد.

حسنی درپایان درباره قضاوت نکردنش در فیوچرز تهران خاطرنشان کرد: من دارای نشان برنز داوری هستم و شرایط حضور در این رقابت را نداشتم اما مسابقات بین‌المللی در پیش داریم که من به عنوان داور دو هفته دیگر به استرالیا خواهم رفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: داور ، تنیس ، فدرر ، علی نیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار