ساری ؛

نصب پنج پل عابر پياده در محورهاي مواصلاتي استان مازندران

تا پايان سال 94،پنج پل عابر پياده در محورهاي مواصلاتي استان مازندران نصب مي گردد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رييس فني و پيمانهاي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان مازندران گفت: در راستاي سياست ها و برنامه هاي ايمني سازمان متبوع به منظور كاهش تصادفات جاده اي، تا پايان سالجاري تعداد پنج پل عابر پياده در محورهاي مواصلاتي استان با اعتباري بالغ برنه ميليارد و ششصد هزار ريال نصب و مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت .

عبدالرضا يدالهي در ادامه افزود : با وجود افزايش روزافزون مسافران، و عابران پياده نياز به ارائه خدمات ايمني جهت كاهش تلفات جاده اي در محور هاي استان احساس مي‌شود و اين امر با احداث و تجهيز پل هاي عابر پياده محقق مي‌شود.

رييس فني و پيمانهاي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان مازندران از مزايا اجراي اين طرح را كاهش تداخل عابر پياده با وسائط نقليه و زمان معطلي وسايل نقليه ، ايجاد امنيت جاني شهروندان در حمل ونقل و تسهيل عبور و مرور ، افزايش ظرفيت سواره رو با حذف تداخل جريان عابران و افزايش سرعت وسايل نقليه و افزايش ايمني عابران پياده برشمرد.

وي در پايان اظهار اميدواري كرد :كه با اختصاص بودجه هاي مناسب از سوي سازمان متبوع تعداد بيشتري از پل ها با استفاده از فناوري هاي جديد در محورهاي پرتردد حوزه استحفاظي نصب و در اختيار مردم عزيز قرار گيرد .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.