مدیر کمیته امداد آمل گفت: 138 مددجوی این نهاد از ابتدای سال تاکنون جهت ایجاد مشاغل پایدار و پویایی در کسب و کار، آموزش‌های لازم را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ روابط عمومی اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل، غلام‌رضا علی‌پور، کمیته امداد را یکی از مهم‌ترین نهادهای حمایتی دانست و بیان کرد: این نهاد به دستور امام امت برای کاهش فقر در جامعه کار خود را آغاز کرد و امروزه در بخش‌های مختلف درمان، اشتغال، جهیزیه عروس، عمرانی، فرهنگی، دینی، مذهبی و توجه به تحصیل دانشجویان و دانش‌آموزان فعالیت دارد.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم این نهاد مهارت‌آموزی و آموزش مهارت‌های لازم به مددجویان جویای کار است تا به مرز خودکفایی برسند.

علی‌پور با اعلام اینکه آموزش اشتغال در بین جوانان و افراد تحت حمایت انجام می‌شود، تصریح کرد: همه آموزش‌ها در زمینه اشتغال در اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام نمی‌شود ولی به‌واسطه تعاملی که با آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، مراکز دولتی و خصوصی در سطح شهرستان داریم آموزش‌ها به‌صورت رایگان به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل تصریح کرد: از ابتدای سال جدید تاکنون در بحث آموزش 75 مورد و در زمینه حرفه‌آموزی 26 مددجو مهارت‌های لازم را کسب کردند که در مجموع 138 مددجو جهت ایجاد مشاغل پایدار و پویایی در کسب و کار آموزش‌های لازم را کسب کردند.

این مسئول، پایداری مشاغل و پویایی در کسب و کار را وابسته به آموزش و نظارت لازم دانست و ادامه داد: تاکنون در این بین بیش از91 میلیون و 480 هزار ریال هزینه شده است.

علی‌پور در مورد نوع آموزش‌ها خاطرنشان کرد: آموزش‌های ارائه شده به مددجویان به‌صورت بلندمدت، کوتاه مدت، آموزش‌های مربوط به دانش‌آموزان و آموزش‌های کاریابی در راستای پویایی افراد و توسعه مشاغل انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: کمیته ، آمل ، مشاغل ، پایدار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.